جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 خرداد 1393     
تمدیدمهلت‌ثبت‌نام‌آزمون‌کاردانی‌به‌کارشناسی

تسنیم: حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 93 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد که تاکنون موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شد که داوطلبان بتوانند تا ساعت 24 روز پنجشنبه 22 خرداد نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی افزود: ضرورت دارد داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون در مهلت در نظر گرفته شده با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور و  پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز نسبت به ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 93 اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: پذیرش در دوره کاردانی به کارشناسی سال 93 دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد از طریق دو روش پذیرش بر اساس آزمون و سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد.

توکلی با اشاره به آمار ثبت‌نام‌کنندگان در این آزمون تا صبح امروز، گفت: تا ساعت 8 صبح امروز 19 خردادماه 126 هزار و 698 نفر داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: آزمون کد رشته‌های با آزمون دوره کاردانی به کارشناسی سال 93 دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و دانشگاه آزاد در روز پنجشنبه  23 مردادماه برگزار می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: