جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 شهريور 1394     
اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان از مهر ۹۴

فارس: وزیر آموزش و پرورش امروز در آیین افتتاح مرکز رفاهی ـ آموزش توحید ویژه اسکان همراهان و بیماران صعب‌العلاج فرهنگی که در میدان توحید، ابتدای خیابان نصرت غربی واقع است، اظهار داشت: خوشحالم امروز شاهد افتتاح چهارمین مرکز اسکان هستیم و افتتاح 4 مرکز دیگر در تهران و 6 مرکز در استان‌های مختلف می‌تواند گام موثری برای رسیدگی به مشکلات فرهنگیان باشد.

وی افزود: در دولت یازدهم در بُعد معیشت فرهنگیان اقداماتی صورت گرفته است که می‌توان به مسکن، درمان و مصرف فرهنگیان اشاره کرد که این سه شعاری بوده که در کنار افزایش حقوق فرهنگیان در دولت یازدهم دنبال شده است.

فانی بیان کرد: امیدواریم فرهنگیان سالم باشند و بیمار نشوند اما اگر بیمار شدند و ناچار بودند به شهرهایی که مراکز درمانی اصلی در آنجا قرار دارد، بروند، تلاش کردیم که با آسایش بیشتر از این مراکز استفاده کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان خاطر نشان کرد:‌ با اجرای رتبه‌بندی معلمان از مهر 94 امیدواریم گام دیگری در کاهش فاصله دریافتی فرهنگیان با سایر کارمندان را شاهد باشیم و بتوانیم سال تحصیلی 95-94 با شادابی بیشتر و توانمندی بالاتر در مهر 94، شاهد باشیم و امیدوارم در برنامه ششم توسعه احکامی را پیش‌بینی کنیم که به موجب آن سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی بیشتر شود و اختیارات و توانمندی آموزش و پرورش را شاهد باشیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: