جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 شهريور 1394     
وقت مردم آمریکا در ترافیک تلف می شود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، بر اساس گزارش جدیدی از INRIX و موسسه حمل و نقل عمومی A&M تگزاس (TTI)، حجم ترافیک در ایالات متحده به سطح قبل از رکود بازگشته است و واشنگتن D.C. نیز در صدر این مشکل قرار دارد.

تاخیرهای سفری به دلیل حجم بالای ترافیک باعث شده رانندگان 3 بیلیون گالن سوخت مازاد مصرف کرده و حدود 7 بیلیون ساعت وقت بیش تری را در خودروهای خود سپری کنند. این امر به طور کلی 160 بیلیون دلار هزینه کلی برای این کشور داشته که برای هر نفر حدود 960 دلار می شود.

واشنگتن D.C. در صدر لیست شهرهای پر ترافیک قرار دارد که حدود 82 ساعت تاخیر برای هر مسافر دارد و پس از آن لس آنجلس با 80 ساعت تاخیر برای هر نفر، سان فرانسیسکو با 78 ساعت تاخیر، نیویورک با 74 ساعت تاخیر و سن خوزه کالیفرنیا با 67 ساعت تاخیر به ازای هر مسافر قرار دارند.

این مشکل در کلان شهرها به حدی بزرگ شده است که رانندگان مجبور هستند حتی در ترافیک های روان نیز برای سر وقت رسیدن به مقصد خود زمانی دو برابر را در نظر بگیرند. به عنوان مثال، رانندگان در 10 جاده بد آمریکا به طور میانگین 48 ساعت یا 3.5 روز در سال را در ترافیک می گذرانند که این میزان دو برابر میانگین ملی است. از بین این جاده های بد، 6 مورد در لس آنجلس، 2 مورد در نیویورک و باقی آن ها در شیکاگو هستند. 9 شهر دیگر آمریکا نیز در لیست دارندگان 50 جاده ترافیکی بد قرار گرفته اند.

رشد جمعیت شهری و کاهش قیمت سوخت به عنوان دلایلی برای این مشکل عنوان شده اند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: