جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 شهريور 1394     
تزریق 30 اتوبوس جدید به خط 7 تا مهرماه

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران به انتقادات وارده در خصوص کمبود اتوبوس در خط اتوبوس راه آهن-تجریش پاسخ داد.

پیمان سنندجی در واکنش به برخی انتقادات مبنی بر افزایش میانگین سفر در خط هفت BRT از میدان راه آهن تا تجریش گفت: در گذشته به قدری تعداد اتوبوس‌ها در این خط زیاد بود که مسافران هر لحظه اتوبوس را رویت کرده و این مسئله موجب بروز مشکلاتی از جمله ترافیک خط اتوبوس می‌شد.

وی با بیان اینکه پس از برنامه ریزی‌های صورت گرفته و قرار گرفتن در آستانه اجرای طرح LEZ مقرر شد که اتوبوس‌های تک کابین از این خط خارج و اتوبوس‌های دو کابین جدید به این خط وارد شوند گفت: در حال حاضر 175 دستگاه اتوبوس دوکابین در این خط وجود دارند که بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در آستانه مهرماه 30 اتوبوس جدید نیز به این خط تزریق خواهد شد.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به انتقادات وارده گفت: در هنگام صبح مشکل کمبود اتوبوس وجود ندارد اما در ساعت 16:30 تا 18 به دلیل تعدد مسافر مشکل کمبود اتوبوس وجود دارد.

وی با بیان اینکه مردم نباید توقع داشته باشند که اتوبوس‌های 18 متری دو کابین هر لحظه در حال تردد باشند گفت: راهبر اتوبوس نیز نیاز به استراحت دارد و باید این زمان نیز محاسبه شود اما در حال حاضر متوسط حرکت اتوبوس‌های دو کابین خط 7 سه دقیقه است.

وی با یبان اینکه اتوبوس‌های تک کابین که پیش از این در خطوط BRT‌مورد استفاده قرار می‌گرفتند اتوبوس‌های ویژه شهر نیستند، گفت: منتقدین این مسئله می‌توانند زمان سفر و میزان توقف اتوبوس های تک کابین گذشته را با زمان سفر این اتوبوس‌های دو کابین جدید مقایسه کنند اما شک نکنید که در هنگامه صبح مشکلی وجود ندارد اما در ساعت 16:30 تا 18 مشکل کمبود اتوبوس مسافران را آزار می‌دهد.

سنندجی افزود: باید پذیرفت که تعداد ناوگان اتوبوس شهر تهران کم است و این در حالی است که 50 درصد اتوبوس های تهران نیز فرسوده هستند و این مسئله آزار دهنده است اما میزان استقبال عمومی از اتوبوس‌های دو کابین بسیار زیاد بوده است و سعی داریم تعداد 30 دستگاه اتوبوس دوکابین را تا مهرماه به این خط وارد کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: