جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 شهريور 1394     
بهره برداری از مکان جدید مرکز معاینه فنی خودرو در منطقه 19

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز،معاون فنی و عمران منطقه 19 گفت: عملیات ساخت مکان جدید مرکز معاینه فنی خودرو تاکنون نزدیک به 40 درصد پیشرفت داشته است.

 

مهدی حاتمی افزود: تاکنون اجرای فوندانسیون و نصب اسکلت سوله به پایان رسیده و عملیات ساخت ستونها نیز درحال اجرا است. همچنین اجرای دیوارکشی محوطه تاکنون بیش از 70 درصد پیشرفت داشته و سعی ما براین است که با تکمیل عملیات تا پایان سال این مکان به بهره برداری برسد.

این مسئول تصریح کرد: مرکز معاینه فنی خودرو درحال حاضر در خیابان شکوفه قرار دارد که به دلیل ترافیک این خیابان ضرورت داشت که به مکان جدیدی منتقل شود. درهمین راستا نیز زمینی کنار بوستان آموزش ترافیک منطقه به ساخت مکان جدید این مرکز اختصاص یافته است.

حاتمی بیان کرد: این مرکز در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع احداث و مجهز به ساختمان های اداری، سوله اصلی جهت معاینه فنی به متراژ هزار متر مربع، سرویس های بهداشتی و سکوی رفع عیب می شود.

وی در بخش دیگری به اتمام عملیات احداث یادمان شهید گمنام در دانشگاه آزاد واحد یادگار امام اشاره کرد و گفت: این فعالیت آماده نصب سنگ مزار شهدا است. علاوه بر این احداث یادمان شهید در دانشگاه دخترانه شریعتی تاکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با توجه به پیشنهاد دانشگاه مقررشده است تا همزمان با بازگشایی دانشگاه ها در 30 شهریور افتتاح شود.

حاتمی ادامه داد: عملیات احداث یادمان شهید گمنام در بوستان گلریز نیز با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: