جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 خرداد 1393     
نتایج انتخابات تربیت مدرس اعلام شد

مهر: براساس شنیده ها از نتایج نظر سنجی الکترونیکی دانشگاه تربیت مدرس برای انتخاب گزینه پیشنهادی ریاست این دانشگاه، بعد از دکتر یعقوب فتح اللهی که در رتبه اول نظرسنجی ها قرار دارد دکتر برات قبادیان گزینه دیگر ریاست دانشگاه تربیت مدرس با اختلاف فاحشی از نفر اول در رتبه دوم قرار گرفته است.

براساس این گزارش 500 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس به مدت 10 روز در نظرسنجی به شیوه الکترونیکی برای معرفی گزینه‌های پیشنهادی ریاست این دانشگاه شرکت کردند.

یعقوب فتح‌اللهی، رتبه اول و دکتر برات قبادیان رتبه دوم نظرسنجی اساتید را به خود اختصاص دادند، اکنون یعقوب فتح اللهی سمت معاونت پژوهشی دانشگاه و برات قبادیان نیز ریاست مرکز تحقیقات بیوانرژی این دانشگاه را برعهده دارند و در انتظار تصمیم وزیر علوم هستند.

پیش از این دکتر رضا فرجی دانا وزیر علوم در خصوص تعیین رئیس دانشگاه تربیت مدرس عنوان کرده بود پس از پایان حکم بیژن رنجبر، رئیس دانشگاه تربیت مدرس سرپرست تعیین می شود.

براساس این گزارش، حکم ریاست بیژن رنجبر رئیس دانشگاه تربیت مدرس به گفته خود وی تاریخ ۲۸ دی ماه سال ۹۳ اتمام می‌پذیرد حال با مشخص شدن گزینه های نهایی ریاست دانشگاه تربیت مدرس باید منتظر شد و دید که وزیر علوم طبق سخنان خود تا 28 دی ماه پایان حکم ریاست فعلی صبرکرده و سپس رئیس دانشگاه را تعیین می کند و یا اینکه برخلاف صحبت های خود یکی از گزینه های مشخص شده را به ریاست دانشگاه تعیین می کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: