جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 شهريور 1394     
واگن های برقی سیاتل جدید می شوند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل شهری King County در سیاتل اولین واگن برقی New Flyer جدید را پس از 30 سال رونمایی کرده است.

Dow Constantine، نماینده دولت در King County گفت: "واگن های برقی برای جابه جایی افراد در محیط های متراکم شهری ایده آل هستند و 12 درصد از ناوگان ما را تشکیل می دهند در حالی که 20 درصد از مسافران هر روز این ناوگان را جابه جا می کنند. این واگن های برقی دارای آلایندگی صفر هستند و استفاده از آن ها به جای اتوبوس های دیزل-هیبرید طی پنج سال آینده می تواند به کاهش چشم گیر گازهای گلخانه ای کمک کند."

5 دستگاه ابتدایی از 174 واگن برقی جدید از 19 اوت آغاز به فعالیت کرده اند و باقی آن ها طی دو سال آینده وارد ناوگان خواهند شد. این واگن های جدید حدود 30 درصد برق کم تری نسبت به ناوگان کنونی استفاده می کنند که همین امر باعث کاهش قابل توجه هزینه های اجرایی خواهد شد.

از بین مزایای این واگن های جدید برای مسافران می توان به افزودن در پشت برای خروج راحت تر و قابلیت جابه جایی بی سیم در مسافت هایی کوتاه اشاره کرد. این واگن ها هم چنین دارای تهویه هوا و ارتفاع کم تر از زمین برای سوار شدن راحت تر خواهند بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: