جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 شهريور 1394     
تردد اتوبوس های یورو4 در محدوده طرح LEZ

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران در رابطه با برنامه این سازمان برای ناوگان اتوبوسرانی در اجرای طرح LEZ اظهار داشت : قاعدتا طرح LEZ موضوعی است که همه ما موظف هستیم شرایط لازم را برای اجرای آن طرح فراهم نماییم .

پیمان سنندجی در گفتگو باخبرنگار شهرداری نیوز،اذعان داشت : اتوبوس های شرکت واحد از بعد آلودگی هوا به دلیل موتورهای فرسوده و به لحاظ وضعیت فیزیکی و بدنه قابل تامل می باشند. به همین منظور برنامه ریزی هایی نظیر تردد اتوبوس های یورو4 در محدوده طرح LEZ  صورت گرفته است وبرای ورود اتوبوس های جدید نیز برنامه هایی در دستور کار داریم.

وی همچنین افزود: در بخش دوم برنامه های سازمان اتوبوسرانی در رابطه با طرح LEZ  قرار است تعدادی از اتوبوس های دیزلی این ناوگان با اتوبوس های گاز سوز  که اساسا هیچگونه آلودگی ندارند جایگزین شوند به گونه ای که پس از اجرای طرح، اتوبوس های دیزلی خارج از محدوده طرح LEZ  تردد خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی یادآور شد : به زودی در محدوده طرح LEZ  خطوط اتوبوس های برقی و هیبریدی را راه اندازی خواهیم کرد که با ورود این اتوبوس های سه کابین هیبریدی تعداد آن ها در تهران به چهار دستگاه می رسد.

وی از ورود 200 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: با ورود اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوس رانی تهران با توجه به تعداد 3 هزار دستگاه اتوبوس از رده خارج همچنان با مشکل فرسودگی ناوگان مواجه خواهیم بود که با توجه به عمر بالای ناوگان هر سال به تعداد این خودروها اضافه خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: