جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 شهريور 1394     
مرگ موتورسوار دراتوبان فتح

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز، عدم توجه به جلو از سوی راکب موتورسوار، برخورد با خودروی پراید را به دنبال داشت که در اثر شدت ضربه وارده و عدم استفاده از کلاه ایمنی راکب موتوسوار در دم فوت کرد.

 سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب درباره جزییات این حادثه تصادف گفت : در ساعت ۸:۱۵ امروز یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی پراید برخورد کرد .

وی افزود :خودروی سواری پراید و موتورسیکلت در مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح، جاده قدیم در حال حرکت بودند که ناگهان موتورسیکلت در ابتدای پل پاستوریزه به شدت با عقب سواری پراید برخورد کرد . در اثر این ضربه و به علت شدت ضربه حاصله راکب موتورسوار به لاین دوم پرتاب شده و بر اثر ضربه  شدیدی که به سر راکب وارد شده بود وی در دم جان سپرد .

سرهنگ مرادی علت تصادف را بی‌احتیاطی از جانب راکب موتورسوار به علت عدم توجه به جلو  عنوان کرد و گفت : راکب موتورسوار در این حادثه مقصر تشخیص داده شد و با توجه به بررسی‌های انجام شده علت مرگ وی مرگ مغزی  اعلام  شد .

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب با بیان این مطلب که متاسفانه راکب موتورسوار از کلاه ایمنی استفاده نکرده بود و در اثر شدت برخورد به سر فوت کرده است، افزود: موتورسیکلت جزو وسایل نقلیه محسوب می‌شود و از طرف دیگر وسیله‌ای است که تعادل لازم را ندارد بنابر این لازم است که راکبان همواره قوانین راهنمایی و رانندگی رعایت کرده و حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: