جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 شهريور 1394     
اولویت انتخاب خودروهای سرویس مدارس تاییدیه معاینه فنی است

به گزارش گروه حمل ونقل پاک شهرداری نیوز، رئیس ستاد معاینه فنی تهران بزرگ در حاشیه نشست خبری ستاد استقبال از مهر، در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو، اظهار داشت: در واقع هم اکنون اصلی ترین مبنا در اجرای طرح های ترافیکی بحث معاینه فنی خودروها است که در خصوص سرویس های مدارس نیز مد نظر قرار داده شده است.

ولی آذروش در ادامه گفتگو با شهرداری نیوز، در رابطه با آماده سازی زیرساخت های مناسب در آغاز سال تحصیلی جدید عنوان کرد: در حال حاضر مراکز معاینه فنی شهر تهران با تمام ظرفیت آماده پذیرش مراجعه کننگان هستند.

وی افزود: در همین راستا شرایط ویژه ای را برای رانندگان سرویس مدارس در نظر گرفته ایم به گونه ای که یک خط مجزا برای ارائه خدمات به خودروهای سرویس مدارس آماده سازی شده است تا ظرف مدت زمان کوتاه تری معاینه فنی خودروهای خود را انجام دهند.

وی با بیان اهمیت معاینه فنی در بهبود وضعیت ترافیکی پایتخت در هفته پر تردد اول مهرماه عنوان کرد: با اطلاع رسانی در خصوص سرویس مدارس بحث ایمنی و سلامت  سفرهای درون شهری دانش آموزان در مسیر خانه و مدرسه تا حدود زیادی تامین خواهد شد.

وی همچنین بر ایجاد زیرساخت های فرهنگی در این جریان تاکید کرد و اظهار داشت: برنامه ریزی ها در این زمینه باید به گونه ای انجام شود که الویت خانواده های دانش آموزان در انتخاب سرویس مدارس به سمت استفاده از خودروهایی با تایید معاینه فنی سوق داده شوند.

وی افزود: چرا که در مراکز معاینه فنی در خصوص خودروهای سرویس مدارس بحث میزان آلایندگی و ضریب ایمنی خودرو و سلامت فنی آن دوچندان مورد آزمون و بررسی قرار می گیرد.

وی همچنین از آغاز مراحل اجرایی طرح LEZ از مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر زیرساخت های لازم برای اجرای طرح مناطق کم انتشار آلایندگی تا حدود زیادی فراهم شده است و با همکاری پلیس راهور تهران و دیگر مراجعذیربط به مرحله اجرا خواهد رسید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: