جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 شهريور 1394     
پدر و پسران در تیم دوی بلژیک!

فارس: در پانزدهمین دوره مسابقات جهانی دوومیدانی در پکن برخی از دوندگان با اعضای خانواده خود خود حضور دارند که این یکی از نکات قابل توجه است.

برای مثال می توان به برادران بلژیکی بورلی یعنی جاناتان، کوین و دیلان اشاره کرد که در دوی 400 متر با هم شرکت کرده‌اند و البته پدرشان ژاک را نیز به عنوان مربی در کنار خود می بینند.

اعضای خانواده بورلی می‌توانستند حتی خواهرشان اولیویا را نیز در کنار خود داشته باشند، اما دارنده مدال نقره و برنز المپیک نتوانست در مسابقات انتخابی موفق عمل کند و از سفر به چین باز ماند.

جاناتان بورلی می گوید: اینکه همه ما با هم سفر می‌کنیم، جالب است. ما در کنار هم در بالاترین سطح رقابت می‌کنیم و امیدوارم این مسئله همچنان ادامه داشته باشد.

کوین بورلی نیز عنوان می کند: من رقابت جاناتان را ندیدم اما متوجه شدم که او به نیمه نهایی رسیده است. خوبی‌اش این بود که حداقل یکی از ما صعود کرده است.

جاناتان و کوین در المپیک 2012 نیز حضور داشتند؛ جایی که جاناتان با 2 صدم ثانیه اختلاف نسبت به برادرش در جایگاه ششم قرار گرفت.

هدف کوین و جاناتان کمک به پیشرفت و ارتقا برادر کوچک خود دیلان است، دونده ای که مدال نقره مسابقات داخل سالن اروپا را در کارنامه دارد.

جاناتان ادامه می دهد: حضور ما در کنار یکدیگر شاید کمی فشار ایجاد کند اما تمرین کردن در کنار هم واقعاً سرگرم کننده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: