جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 شهريور 1394     
68 درصد از دانش آموزان در سطح شهر تهران از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز ، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در نشت خبری ستاد استقبال از مهر با اشاره به  اعمال تمهیدات ترافیکی در آغاز سال تحصیلی گفت: در حال حاضر در مناطق 22 گانه پایتخت بالغ بر یک میلیون و 150 هزار دانش آموز و 150 هزار معلم و مدیر وجود دارد و با توجه به این آمار بسیاری از شهروندان با آغاز سال تحصیلی نیاز به استفاده از حمل و نقل عمومی را دارند.

اسفندیار چهاربند در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت:  آغاز سال تحصیلی جدید باعث می شود تا شهروندان در همراهی با مدیریت شهری، آموزش و پرورش، راهور و سایر دستگاه‌ها در جهت تحقق یافتن به شعار سال بپردازند همچنین این اقدام بزرگترین اتفاق فرهنگی است که در سطح شهر تهران اتفاق می‌افتد در نتیجه در 12  مرداد ماه سال جاری تفاهم‌نامه همکاری به منظور ساماندهی سرویس مدارس با حضور تاکسیرانی، اتوبوسرانی و راهور منعقد شد.

وی با اشاره به رونمایی از برچسب سرویس مدارس  افزود: در حال حاضر امور مربوط به ساماندهی سرویس مدارس و ثبت نام دانش‌آموزان برای استفاده از وسیله ایاب و ذهاب در حال انجام است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص دفترچه ایاب و ذهاب دانش آموزان خاطرنشان کرد:  دفترچه آموزش ایاب و ذهاب و اصول مربوط به ایمنی دانش‌آموزان در درون مدرسه تهیه شده و طی هفته جاری و هفته آینده به اولیا دانش آموزان ارائه می‌شود.

چهاربند گفت: هم اکنون 68 درصد از دانش‌آموزان در سطح شهر تهران از وسیله حمل و نقل عمومی یا سرویس مدارس استفاده می‌کنند و در صورتی که والدین دانش‌آموزان تذکری در ارتباط با ضوابط و مقررات داشته باشند می‌توانند از طریق انجمن  اولیا و مربیان اطلاع دهند تا آن را اصلاح و برطرف کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در سال گذشته نرخ حوادث سرویس مدارس به صفر رسید، اظهار کرد: امیدواریم در سال جاری با انعقاد این تفاهم‌نامه همانند سال گذشته عملکرد موفقی را در حوزه ایمنی سرویس مدارس داشته باشیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: