جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 شهريور 1394     
سکه آتی 900 هزار تومانی شد

به گزارش ایسنا، افزایش 20 هزار تومانی قیمت سکه در بازار آزاد که به دلیل رشد تقاضا و مطرح شدن افزایش نرخ بهره در آمریکا در ابتدای هفته رخ داد، موجب شد تا قیمت آتی سکه نیز رشد خود را آغاز کند و بعد از مدتها ماندگاری در کانال 800 هزار تومانی، به قیمت‌های بالای 900 هزار تومان برسد.

به این ترتیب رشد تقاضا در بازار سکه و رسیدن قیمت این کالا به 940 هزار تومان در بازار نقدی، باعث آغاز روند صعودی قیمت‌ها در قرارداد آتی شد و قیمت این قراردادها را تا 940 تومان افزایش داد.البته افت 6 هزار تومانی قیمت سکه در بازار نقدی امروز موجب کاهش اندک قیمت این محصول در قراردادهای آتی شد، اما این کاهش مانع از افت قیمت این کالا به کمتر از 900 هزار تومان نشد.

بر این اساس توجه سرمایه‌گذاران به سکه آتی موجب شد تا سکه آتی در هر چهار سر رسید با افزایش تقاضا مواجه شده و در قیمت‌های بالای ۹۰۰ تومان معامله شود به طوری که هم اکنون سکه سررسید شهریور ماه در قیمت های 927 هزار تومان معامله می‌شود.

همچنین سکه تحویل آبان نیز با اندکی کاهش نسبت به روز گذشته در محدوده 927 هزار تومان در حال معامله است و قرارداد سکه آتی تحویل دی نیز با قیمت ۹۲۹ هزار تومان معامله می‌شود.در این میان سکه تحویل اسفند نیز با اندکی کاهش نسبت به روز گذشته در قیمت 939 هزار تومان و بالاتر از سایر قرارداد ها مورد معامله قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، بعد از حصول توافق هسته‌ای، بازار آتی سکه تحت تاثیر بازار نقدی با رشد قیمت‌ها و افزایش تقاضا مواجه شد و برخلاف انتظار صعودی شد، اما کاهش قیمت جهانی طلا روند حرکتی قیمت این محصول را تحت تاثیر داد و آن را تا سطح 800 هزار تومان کاهش داد. با افزایش مجدد قیمت جهانی اونس طلا،حرکت صعودی این بازار آغاز و توجه سرمایه‌گذاران به این محصول جلب شد تا جایی که قیمت قراردادهای آتی سکه طلا به بالای 900 هزار تومان رسید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: