جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 شهريور 1394     
اعلام آمادگی 100 درصدی پلیس راهور تهران در سال تحصیلی جدید

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام آمادگی 100 درصدی نیروهای پلیس راهور برای مدیریت ترافیک پایتخت در آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی جدید برای حجم ترافیک شهر تهران افزایش 30 درصدی پیش بینی می شود که در روند ترافیک ساعات پر تردد تاثیر به سزایی خواهد داشت.

سرهنگ حسن عابدی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، ضمن بیان اینکه آموزش های درون سازمانی و برون سازمانی به منظور ایجاد زیرساخت های مناسب از سوی پلیس راهور در حال پیگیری است، اذعان داشت: در حال حاضر این امکان وجود دارد که حتی در روزهای تعطیل خدمات آموزشی ویژه برای رانندگان سرویس مدارس ارائه گردد تا همانند سال قبل هیچ گونه حادثه و رفتار پرخطری را از جانب رانندگان سرویس های مدارس شاهد نباشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بروز اختلالات ترافیکی و شلوغی خیابان ها در هفته نخست مهر ماه امری اجتناب ناپذیر است، عنوان کرد: شناسایی مدارسی که به علت توقف های دوبله و غیر مجاز و رفت آمدهای زیاد سرویس مدارس و خانواده های دانش آموزان در روند ترافیک تاثیر گذارند، در مناطق مختلف شهر از سوی مامورین اجرایی پلیس راهور تهران آغاز شده است.

وی افزود: با شناسایی مناطق پرتردد می توانیم در ساعات ورود و خروج دانش آموزان برای ایجاد نظم و جلوگیری از تخلفات ساکن عملکرد مناسب تری داشته باشیم.

سرهنگ عابدی در ادامه از برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص افزایش ضریب ایمنی در مواجهه با حوادث احتمالی خبر داد و تصریح کرد: استقرار وسائل نقلیه امدادی در مناطق پر تردد و همچنین امکان دسترسی به جرثقیل در این مناطق از جمله اقداماتی است که به منظور بازگشایی به موقع معابر در مواقع ضرورت پیش بینی شده است که با آغاز سال تحصیلی جدید اجرا خواهد شد.

وی همچنین گفت: در همین راستا از عملیات های عمرانی که در سطح شهر صورت می گیرد جلوگیری به عمل خواهد آمد و از نیمه دوم شهریور ماه اجازه انجام عملیات جدید صادر نخواهد شد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر نحوه عملکرد سرویس مدارس در حفظ نظم معابر و تامین امنیت دانش آموزان، خاطر نشان کرد: در صورتی که مدارس و پیمان کاران سرویس های دانش آموزی در راستای دستورالعمل ابلاغی عمل کنند از افزایش مشکلات ترافیکی جلوگیری قابل ملاحظه ای به عمل خواهد آمد.

وی در پایان گفت: در سال گذشته شاهد استفاده از مینی بوس های بسیار فرسوده به عنوان سرویس در برخی مدارس تهران بودیم که به محض شناسایی توسط پلیس راهور توقیف شد. امید است در سال جاری با فعالیت مدارس و سرویس های دانش آموزی در چارچوب قوانین تصویب شده شرایط مناسبی را برای دانش آموزان در مهر ماه پیش رو فراهم نماییم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: