جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 شهريور 1394     
فابیوس از حال رفت!

ایسنا:  لوران فابیوس، وزیر امور خارجه فرانسه گفت: همزمان با افزایش تعداد مهاجرانی که از مقدونیه می‌آیند، وزرای کشور و امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا احتمالا باید برای مذاکره درباره این مساله دیدار کنند.

به گزارش آسوشیتدپرس، فابیوس این اظهارات خود را در کنفرانس خبری مشترکی با لوبومیر زائورالک، وزیر امور خارجه جمهوری چک در پراگ مطرح کرد.

وی گفت: این تنها مشکل مقدونیه نیست که باید حل شود.


 
در همین حال فابیوس در آخر این کنفرانس خبری چند لحظه‌ای از حال رفت اما هوشیاری خود را از دست نداد. وی با چشمانی بسته چند دقیقه‌ای تکان خورد و برخی از افراد از جمله زائورالک به کمک او شتافتند و سپس وی را به خارج از محل کنفرانس اسکورت کردند.

یکی از مقامات وزارت امور خارجه فرانسه گفت: فابیوس کمی کسالت و بی‌حالی بدون از دست دادن هوشیاری را تجربه کرد. محل برگزاری کنفرانس خبری بسیار گرم بود. پس از آنکه فابیوس را از این مکان خارج کردند او به مدت پنج دقیقه استراحت کرده و سپس به مراسم رسمی صرف شام رفت. حال فابیوس چندان وخیم نبوده و نیازی به خبر کردن پزشک نبود.

در دو ماه گذشته حدود 45 هزار مهاجر برای رسیدن به اتحادیه اروپا از مقدونیه عبور کرده‌اند.

این مهاجران که اکثرا از درگیری‌های خونین خاورمیانه فرار می‌کنند ابتدا از مقدونیه عبور کرده به صربستان می‌روند و سپس از آنجا به مجارستان، یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر می‌کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: