جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 شهريور 1394     
پیگیری عدم تردد اتوبوس های فرسوده ادارات در تهران در کمیسیون حمل و نقل شورا

به گزارش گروه حمل ونقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از ورود 300 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی از ابتدای مهرماه خبر داد.

اسماعیل دوستی با اشاره به کمبود اتوبوس در شهر تهران گفت: براساس برآوردهای شورای شهر، در حال حاضر 13 هزار اتوبوس برای جا به جایی شهروندان مورد نیاز است. این در حالی است که در شرایط فعالی 7500 دستگاه در ناوگان اتوبوسرانی تهران فعال هستند.

وی با بیان اینکه روزانه 500 دستگاه اتوبوس در تعمیرگاه ها به سر می برند، افزود: با توجه به کمبود های موجود، در حال حاضر حداقل به 5000 دستگاه اتوبوس برای جا به جایی شهروندان در تهران نیاز داریم.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خریداری300 دستگاه اتوبوس در سال جاری عنوان کرد: قرار است تا از اول مهرماه این تعداد اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شوند.

دوستی در ادامه با انتقاد از عملکرد اداراتی که از اتوبوس های فرسوده برای حمل و نقل کارمندان استفاده می کنند، تصریح کرد: استفاده از این اتوبوس ها ناشی از کمبودهای مالی است اما نتیجه ای جز آلایندگی هوا به همراه ندارد.

وی گفت: توقع ما از ادارات این است که از وسایل نقلیه مطلوب استفاده کنند و پلیس راهور نیز با جدیت با متخلفان برخورد کند.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پایان عنوان کرد: درصدد هستیم تا این موضوع را در کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر پیگیری کنیم تا به تدریج این مشکل مرتفع شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: