جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 خرداد 1393     
شب به یادماندنی رانندگان خودرو سرویس

 مراسم تجلیل از رانندگان نمونه شرکت خودرو سرویس شهر، همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار شد.   
 
به گزارش روابط عمومی شرکت خودرو سرویس شهر، این مراسم با حضور مهندس احمد مسجد جامعی، رییس شورای شهر تهران، مهندس حبیب کاشانی، عضو شورای شهر، حجت الاسلام امرودی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، مهندس ناصر امانی، قائم مقام معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران، مهندس عیسی‌پور، مدیرکل اداره کل رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری، مهندس تاجران، مدیرعامل هلدینگ شهریار، مهندس جعفر حصاری نژاد، نایب رییس هیات مدیره تعاونی شهریار، سردار مرتضی صفاری، فرمانده دانشکده تربیت پاسداری امام حسین(ع) و جمعی از مدیران شهری و با حضور 1800 نفر از رانندگان شرکت خودرو سرویس شهر و خانواده ایشان در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.
 
در این مراسم که با عنوان «سفیران خدمت» برگزار شد، از رانندگان نمونه شاغل در مناطق 22 گانه شهرداری تهران و اداره کل پشتیبانی با اهداء تندیس ویژه و هدیه، تقدیر شد.
 
احمد مسجد جامعی، رییس شورای اسلامی شهر تهران در سخنانی کوتاه، با تقدیر از مدیرعامل و دست اندرکاران برگزاری این مراسم، گردهمایی بزرگ خانواده رانندگان زحمتکش شهرداری تهران را حرکتی ارزنده خواند و گفت: «رانندگان از اقشار زحمتکش جامعه ما هستند. شغل رانندگی جایگاه مهمی برای ارتباط مستقیم با مردم است و این ارتباط مستقیم و بلاواسطه، بسیار ارزشمند و مهم است.»
 
رییس شورای شهر تهران با بیان سابقه ورود خودرو و احداث جاده در تهران، تصریح کرد: «خودرو در بدو ورود به تهران، نسبت خود را با اهل بیت(ع) تعریف کرد و اولین خودرو‌ها به دلیل ارادت مردم به خاندان اهل بیت، مسیر تهران تا شهر ری را برای زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی پیمودند.»
 
حبیب کاشانی، عضو شورای شهر تهران نیز در سخنانی کوتاه با یادی از مقام بلند شهدای کشور، امنیت امروز کشور را مرهون جانفشانی‌های جوانان کشور دانست و گفت: «خوب است قدر دو نعمت را بدانیم. یکی سلامتی است که گاهی به سادگی از کنار آن می‌گذریم و دیگری نعمت امنیت در کشور است که آن را مدیون خون شهدا هستیم.»
 
در این مراسم همچنین ابوذر مختاری، مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک اعیاد شعبانیه، از بنیانگذار کبیر انقلاب یاد کرد و از تاثیرات انقلاب و وجود امام در تعمیق اعتقاد مردم به اهل بیت(ع) سخن گفت.
 
مختاری همچنین با اشاره به زحمات و کار طاقت فرسای رانندگان شرکت گفت: «از اساسی‌ترین حقوق خانواده که بر گردن سرپرست خانوار است، کسب روزی حلال است و من امروز می‌توانم شهادت بدهم رزق و روزی همکاران راننده من در شرکت خودرو سرویس شهر، از حلال‌ترین روزی‌هایی است که خداوند مقرر کرده است. لذا خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به این قشر شریف و پرتلاش را به بنده و همکارانم عنایت کرده است.»
 
وی در ادامه گفت: «امروز اما می‌خواهم از نیمه پنهان شرکت که در ارتقاء جایگاه مجموعه ما بسیار موثر بوده و هستند یاد کنم. خانواده بزرگوار رانندگان ما که با ایجاد محیطی سرشار از امنیت و آرامش، فضایی را برای همکاران ما ایجاد می‌کنند که بتوانند با روحیه‌ای مناسب و انرژی مضاعف به کار و فعالیت بپردازند. ما امروز هر جایگاهی را که برای شرکت خودرو سرویس شهر قایل باشیم، بخشی از آن را مدیون زحمات خانواده همکاران خود در خانه هستیم. بر همین اساس ما خانواده بزرگ خودرو سرویس شهر را شامل همکارانمان و خانواده ایشان می‌دانیم و برای خدمتگزاری به این خانواده بزرگ و شریف، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.»
 
مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر تصریح کرد: «در امتداد زحمات مدیران قبلی این شرکت از جمله آقای عیسی‌پور، مدیرعامل سابق شرکت که زحمات زیادی برای این مجموعه کشیدند، بنای ما گسترش فعالیت‌ها در حوزه‌‎های حمل و نقل عمومی، حمل و نقل هوایی و ریلی و ورود به حوزه ایر تاکسی است که مطالعات و کارهای ابتدایی آن در حال انجام است.»
 
وی افزود: «در حوزه کارهای رفاهی برای رانندگان عزیز و خانواده ایشان نیز برنامه‌های متنوع و گسترده‌‎ای را مورد نظر داریم. از جمله تورهای زیارتی و سیاحتی که اولین دوره آن از اسفند ماه کلید خورده است و چندین دوره اعزام به مشهد داشته‌ایم. همچنین پروژه استفاده از «کارت رفاهی» با همکاری شرکت توسعه رفاه شهر و مهندس علیپور، مدیرعامل این شرکت در حال انجام است که شعار آن کاهش هزینه‌های زندگی است و همکاران ما با استفاده از این کارت‌ها می‌توانند از مراکز متنوع و متعددی اقدام به خرید کالا کنند و یا از خدمات مجموعه‌های آموزشی و تفریحی با تخفیف‌های ویژه، بهره مند شوند.»
 
مختاری همچنین از تلاش و برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی تعاونی مسکن برای رانندگان شرکت خودرو سرویس شهر در آینده خبر داد که با استقبال و تشویق حاضرین در مراسم همراه شد.
 
در این مراسم با حضور رییس و جمعی از اعضای شورای شهر، معاونین شهردار و مدیران ارشد شهرداری تهران از رانندگان نمونه مناطق 22 گانه شهرداری تهران، اداره کل پشتیبانی و 9 نفر از رانندگان شرکت با ویژگی‌های خاص از جمله یک پدر شهید، یک راننده جانباز با 51 ماه آزادگی، یک راننده زن، راننده با تحصیلات عالیه، راننده روحانی، راننده قهرمان ورزشی و... با اهداء تندیس ویژه و هدیه تجلیل شد.
 
برای این مراسم که از ساعت 19:30 آغاز و تا نیمه شب ادامه داشت همچنین برنامه‌های متنوعی از جمله، اجرای موسیقی زنده توسط خوانندگانی همچون محمد علیزاده، مهدی افشار و نوید نائینی، اجرای تواشیح توسط گروه بین‌المللی اسوه، اجرای برنامه کودک توسط داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و امیرمحمد و نیز اجرای برنامه طنز توسط حسن ریوندی در نظر گرفته شده بود.
 
 
 
حاشیه‌های مراسم:
 
- اجرای مراسم «سفیران خدمت» بر عهده مجریان شناخته شده کشور، مرتضی حسینی و غلامرضا احمدی بود.
 
- بوسه حجت الاسلام و المسلمین امرودی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و ناصر امانی، قائم مقام معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران بر دستان غلامحسن صالح کندری، پدر شهید و از رانندگان بازنشسته شرکت خودرو سرویس شهر در هنگام تجلیل از این پدر شهید، جمعیت حاضر در سالن را تحت تاثیر قرار داد.
 
- در طول برگزاری مراسم کلیپ‌های زیبایی از فعالیت‌های شرکت خودرو سرویس شهر به نمایش درآمد. برگزاری تور مشهد، ملاقات‌های مردمی، دیدار مدیرعامل شرکت با خانواده شهدا، ایثارگران و خانواه رانندگان مرحوم شرکت و ... از جمله این کلیپ‌ها بود.
 
- محمد علیزاده از خوانندگان معروف کشور با گروه خود، به اجرای برنامه‌ پرداخت و معروف‌ترین قطعات خود را برای حاضرین اجرا کرد.
 
- طوفان سنگین تهران نیز مانع 1800 نفر از رانندگان شرکت خودرو سرویس شهر و خانواده ایشان در همایش «سفیران خدمت» نشد و ظرفیت سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران، در طبقات اول و دوم از دقایق ابتدایی مراسم پر شد.
 
- نظم مثال زدنی رانندگان شرکت خودرو سرویس شهر هنگام حضور در سالن و نیز در پایان مراسم و هنگام توزیع شام، قابل توجه و تحسین برانگیز بود.
 
- رانندگان نمونه شرکت خودرو سرویس شهر در پایان بخش تجلیل، با رییس شورای شهر، مدیران ارشد شهرداری و مدیران شرکت خودرو سرویس شهر، عکسی جمعی به یادگار گرفتند.

 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: