جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 22 تير 1402     
چیزی که باعث افتخار اینزاگی شده است

 سرمربی اینتر از اینکه سومین فصل حضورش در این تیم را تجربه خواهد کرد به خود می‌بالد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، اینتر فصل بسیار خوبی را با اینزاگی تجربه کرد. این تیم هر چند در رقابت‌های سری A نتوانست قهرمان شود اما جام حذفی را بالای سر برد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کرد.
 
اینزاگی درباره وضعیت اینتر گفت: ما فصل قبل 57 بار به میدان  رفتیم و لحظات تلخ و شیرین زیادی داشتیم. فصل طولانی و طاقت فرسایی بود. متاسفانه نتوانستیم قهرمانی در اسکودتو رابه دست آوریم. با این حال به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردیم.
 
او ادامه داد: مدت‌ها است که مربی‌ای نتوانسته است سه فصل پیاپی در  اینتر مربیگری کند. من سومین فصل حضورم در اینتر را تجربه خواهم کرد و این باعث افتخارم است.امیدوارم که در سومین فصل حضورم بهترین نتایج را به دست آوریم.
 
اینزاگی درباره شکست برابر منچستر سیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: بعد از بازی بسیار ناراحت بودم چرا که بازی بسیار خوبی را برابر سیتی به نمایش گذاشتیم و ثابت کردیم که تفاوت زیادی بین دو تیم نیست. می‌توانستیم در آن بازی به پیروزی برسیم و جام قهرمانی را بالای سر بریم اما متاسفانه این سیتی بود که از فرصت خود به خوبی استفاده کرد.
 
او درباره بازیکنان جدا شده از اینتر گفت: بازیکنانی زیادی از ما جدا شدند که دست به تاریخ‌سازی زدند مثل هاندانوویچ، بروزوویچ، دی‌آمبروزینو، ادین ژکو، گالیاردینی و اشکرینار. می‌خواهیم میانگین سنی تیم را پایین آوریم و امیدوارم بازیکنانی را جذب کنیم که کمک زیادی به تیم کنند. ما نیاز به دروازه‌بانی داریم که در بازی با پا بسیار خوب باشد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: