جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 خرداد 1393     
در روز بدون خودرو؛
طرح ویژه ترافیکی در دو محور اصلی شمال تهران اجرا می شود

به گزارش شهرداری نیوز،طرح ویژه ترافیکی به مناسبت هفته جهانی محیط زیست در دو محور خیابان ولیعصر(عج) و شریعتی در شمال تهران روز یکشنبه (18 خرداد ) همزمان با روز بدون خودرو اجرا می شود.

 مهندس آسیه اقدسی مدیر واحد محیط زیست و انرژی شهرداری این منطقه با اعلام این خبراظهار داشت : با توجه به  آغاز  "هفته جهانی محیط زیست  از 16 لغایت 23 خرداد ماه شهرداری تهران همانند سالهای گذشته همگام با سایر نهادها در سطح بین‌المللی، برنامه های زیست محیطی خود را با شعار "محیط زیست شهر من   پاینده باد  با عزم من" برگزار می نماید.

 وی افزود : یکشنبه -  18خرداد ماه - در دومین روز این هفته  که به نام روز بدون خودرو با شعار "هوای پاک شهر من در روز بدون خودرو" نامگذاری شده است، معاونت امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک با مشارکت معاونت حمل و نقل و ترافیک ، پلیس راهور منطقه و ستاد محیط زیست و توسعه پایدار طرح ویژه ترافیکی هفته محیط زیست را در خیابان های شریعتی و ولیعصر (عج) برگزار می نماید.

 اقدسی گفت:  مراسم افتتاحیه طرح مذکور روز یکشنبه از ساعت 8 صبح  در  پایانه اتوبوسرانی تجریش با حضور مدیریت شهری منطقه یک ،معاونین ، مسئولین محیط زیست مناطق 22 گانه، پلیس راهور و شهروندان با اجرای برنامه های آموزشی شاد و مسابقه شهروندی آغاز می شود .

 مهندس پوریا محمدیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه نیز  هدف از اجرای طرح مذکور را تسریع و روانسازی ترافیک در ساعت پیک ترافیکی در خیابان های ولیعصر (عج) و شریعتی درمنطقه یک عنوان کرد و گفت: در این روز اعمال قانون متخلفین توسط پلیس راهور مستقر در معابر اجرا می شود تا تردد وسایل نقلیه روان و ایمن باشد.

 این مقام مسئول خاطر نشان ساخت : با ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی و تاکسیرانی منطقه هماهنگی های لازم انجام شده تا تردد وسایل نقلیه عمومی با رعایت کامل اصول ترافیکی اجرا شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: