جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 شهريور 1394     
تحول حمل و نقل عمومی ریو بزرگ ترین دستاورد المپیک خواهد بود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، تاثیر بر ترافیک جاده ای و زیرساخت های حمل و نقل در شهر بسیار شلوغ ریو دو ژانیرو یکی از بزرگ ترین دستاورهای بازی های المپیک 2016 خواهد بود.

مقامات این شهر نه تنها در حال ساخت تجهیزات ورزشی مناسب برای المپیک هستند بلکه حمل و نقل عمومی را نیز متحول خواهند کرد. بزرگ ترین تاثیر این مسابقات در حمل و نقل عمومی منطقه غربی (West Zone) شهر خواهد بود که به سه خط اتوبوس پر سرعت BRT مجهز می شود. یکی از این مسیرها که Transolimpica نامیده می شود زمان سفر 2 ساعته بین Recreio و Deodoro را به تنها 30 دقیقه کاهش می دهد.

در Centro که قطب اقتصادی این شهر است دو تغییر بزرگ در حمل و نقل عمومی ایجاد خواهد شد که شامل تخریب بزرگراه Perimetral و معرفی راه آهن پر سرعت است.

شهردار ریو، Eduard Paes گفت: "بسیاری از اقداماتی که برای المپیک انجام می شود از جمله خطوط BRT، توسعه مترو و تخریب بزرگراه Perimetral مواردی هستند که از مدتی قبل در دستور کار قرار داشتند و برگزاری المپیک کمک زیادی به روند اجرای آن ها کرده است."

البته برخی شکایت دارند که هیچ اقدامی در ریو برای ترویج دوچرخه سواری انجام نشده است. برخلاف وعده های قبلی، هیچ مسیری برای اتصال دوچرخه سواری درMaracanã  به Barra da Tijuca وجود ندارد و منطقه دوچرخه سواری درDeodoro  نیز همچنان بدون ارتباط باقی خواهد ماند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: