جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 شهريور 1394     
بهره برداری کامل از مرکز کنترل ترافیک کرج تا 4 ماه آینده

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز،معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در خصوص کنترل ترافیک این شهر اظهار داشت : مرکز کنترل ترافیک کرج در سال جاری راه اندازی شده است و هنوز با یک مرکز کنترل کاملا مجهز کمی فاصله داریم.

 احمد افضلی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : در حال حاضر 10 دوربین نظارتی در سطح شهر نصب شده که در حال آماده سازی برای بهره برداری هستیم اما به صورت آزمایشی یکی از دوربین های ثبت تخلف فعالیت می کند و با توجه به اقدامات صورت گرفته در رابطه با فراهم کردن زیر ساخت های لازم و تخصیص اعتبارات مالی برای این طرح تا 4 ماه آینده تمام دوربین های نظارتی در محدوده طرح ترافیک این شهر آماه بهره برداری کامل خواهند شد .

وی خاطرنشان کرد : در زمینه تامین تجهیزات و اعتبارات مالی برای اجرای این طرح هیچگونه مشکلی از سوی شهرداری وجود ندارد و بهره برداری این طرح روند صعودی را طی می کند .

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه فعالیت دوربین های نظارتی ثبت تخلف در سطح شهر به صورت شبانه روزی خواهد بود اشاره کرد : تخلفاتی از جمله عبور از چراغ قرمز ، ورود به محدوده ورود ممنوع و تردد در محدوده طرح ترافیک و غیره به طور هوشمند توسط دوربین ها ثبت و به مرکز کنترل ترافیک این شهر انتقال داده می شود .

 افضلی اذعان داشت : اجرای این طرح قطعا در نقاط پرترافیک شهر و در پیک زمانی ترافیک موثر می باشد و با توجه به این موارد حدود 50 درصد از مشکلات ترافیکی شهری کرج مرتفع می گردد .

وی همچنین یادآور شد : مرکز کنترل ترافیک کرج می بایست زود تر از این زمان راه اندازی می شد و یکی از کلان شهر هایی است که خیلی دیر اقدام به اجرای این طرح کرده است .

وی اعلام کرد :  اما با این وجود امیدواریم تا ماه های پایانی سال به بهره برداری کامل از این طرح دست پیدا کنیم به همین منظور تعدادی تابلو اطلاع رسانی خریداری شده است و در حال نصب در سطح شهر می باشد و محدوده طرح ترافیک را برای شهروندان مخصوصا مسافرینی که وارد شهر می شوند مشخص می کند .  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: