جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 شهريور 1394     
پیشرفت 50 درصدی احداث پایانه شهید لواسانی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهر تهران از پیشرفت 50 درصدی احداث پایانه شهید لواسانی در شرقی‌ترین نقطه پایتخت خبر داد.

محمد رضا حاجی‌بیگی مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهر تهران اظهارکرد: پایانه قدیم و فعلی شرق تهران که در سه راه تهرانپارس قرار دارد با توجه به مشکلاتی که برای مسافران در تردد بوجود آورده شهرداری را بر آن داشته تا این پایانه را به شرقی‌ترین نقطه شهر تهران منتقل کنند که به همین منظور احداث پایانه شهید لواسانی در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت کارگران برای احداث این پایانه در دو شیفت افزود: بر  همین اساس تا این لحظه 50 درصد کار پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های قبلی این پایانه در نیمه نخست سال 95 به بهره‌برداری برسد.

حاجی‌بیگی اضافه کرد: سقف نهایی پایانه تا هفته آینده به اتمام می‌رسد و روزانه 2 هزار متر سقف پایانه نصب می‌شود همچنین  پیش‌بینی بهره‌برداری از مترو شهید لواسانی برای سال آینده انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوار شهر تهران در پایان گفت: امسال 500 میلیارد ریال بودجه برای ادامه احداث پایانه اختصاص داده شده و در مجموعه کل بودجه که برای ساخت در نظر گرفته شده است ، هزار و 200 میلیارد ریال برآورد شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: