جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 شهريور 1394     
بهره برداری از متروی غرب تهران یکی از راهکارهای اصلی برون رفت از معضل ترافیک است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: رفع گره‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی غرب استان تهران به پایتخت، از مولفه های توسعه پایدار است.

حسین گروسی با اشاره به نقش حائز اهمیت حمل و نقل و توسعه محورهای مواصلاتی به عنوان یکی از مولفه‌های اساسی در تحقق توسعه پایدار اظهار کرد: شهرستانهای استان تهران از جمعیت قابل توجهی برخوردارند و با توجه به همجواری این شهرستان با پایتخت عبور و مرور از این مناطق در آغاز ساعات اداری (صبحگاه) و پایان وقت اداری از حجم بالایی برخوردار است.

وی افزود: کثرت تردد و به تبع گره‌های ترافیکی و کندی عبور و مرور در زمان‌های صبحگاهی و عصرگاهی همراه است که آرامش شهروندان، هدر رفت انرژی، سوخت و زمان را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد و ضرورت رفع این معضل با همیاری دستگاههای ذیربط، اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد.

گروسی یادآور شد: توسعه محورهای مواصلاتی و بهره برداری از متروی غرب استان تهران از راهکارهای اصلی برون رفت از این نارسایی به شمار می‌رود و در کنار آن با استقرار ادارات کل در محدوده غربی این استان میتوان حجم تردد از این شهرستان‌ها را به نحو چشمگیری کاهش داد و به تبع در بهبود وضعیت حمل و نقل نیز مطلوب اثر خواهد بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: