جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 31 مرداد 1394     
داور نیمه دوم از این رو به آن رو شد

فارس: عادل کلاه‌کج در مورد شکست استقلال اهواز مقابل استقلال در هفته چهارم لیگ برتر گفت:‌بازی را دیدید ما عملکرد خیلی خوبی داشتیم و می‌توانستیم به پیروزی برسیم. متاسفانه برخی مسائل دست به دست هم داد تا حریف برنده شود. وضعیت داوری در نیمه دوم از این رو به آن رو شد.

وی افزود: در صحنه‌ای که داور به سود استقلال پنالتی اعلام کرد او می‌گفت توپ به دست من خورده من هم اعلام کردم خسرو حیدری بنده را هُل داد و او اول خطا کرد. اگر توپ به دست من هم خورده بود اول حیدری خطا کرد. همان جا به داور گفتم خدا بالای سر ماست و نمی‌گذاریم این پنالتی گل شود که او اعلام کرد که این بستگی به ضربه بازیکن پشت توپ دارد که خوشبختانه این پنالتی گل نشد.

کاپیتان استقلال اهواز در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از اینکه یک گل دریافت کردیم و گل تساوی را به ثمر رساندیم محمد اسماعیل نظری که یک کارت زرد داشت به خاطر خطایی که حسین بهرامی انجام داد یک کارت زرد دیگر گرفت و از زمین اخراج شد. یک بازیکن دیگر خطا کرد و بازیکن دیگر کارت زرد گرفت. همین مسئله ما را 10 نفره کرد. اصلا اگر نظری مرتکب خطا هم شده بود خطای او چیز خاصی نبود که مستوجب دریافت کارت شود.

وی در ادامه تاکید کرد: شما صحنه گل دوم استقلال را ببینید. حنیف عمران‌زاده در آفساید حضور داشت و با کف پا به سینه پرویز کریمی گلر ما زد. بعد از این صحنه هر چه داد زدیم کسی به فریاد ما نرسید. یک امتیاز را از ما گرفتند. ما در بازی دیروز تیم میهمان بودیم. یک شب قبل از بازی مشخص بود که ما بازنده‌ایم. در ابتدا از دو سه روز قبل از بازی بحث گرما را به راه انداختند و شرایط زمین را هم همگان دیدند. مگر می‌شود در یک زمین سه تیم بازی کند. قبل از شروع فصل اعلام کردند زمین استقلال اهواز تخریب ولی حالا تصمیم دیگری می‌گیرند. واقعا کیفیت چمن در بازی دیروز افتضاح بود. هر کسی زور دارد امتیاز می‌گیرد. اما این را باید بدانیم که فوتبال تکنیک و تاکتیک است و نمی‌توان با زور برای همیشه این کارها را انجام داد. امیدوارم این وضعیت درست شود.

کلاه‌کج در پایان در رابطه با بازی مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: مسابقه بسیار سختی در پیش داریم دل‌مان می‌خواهد در بازی بعدی امتیاز بگیریم البته اگر این اجازه را به ما بدهند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: