جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 31 مرداد 1394     
عملیات اجرایی طی روزهای آینده

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 9 با اشاره به پروژه بزرگراه یادگار امام (ره) گفت: در حال حاضر توافقات لازم با وزارت دفاع برای رفع معارض مربوط به پادگان جی انجام شده و در روزهای آتی عملیات اجرایی آغاز می شود.

سید علیرضا حسینی در تشریح آخرین وضعیت عملیات اجرایی بزرگراه یادگار امام (ره) اظهار داشت: این پروژه یکی از پروژه های اولویت دار شهرداری تهران در سال جاری است و دکتر قالیباف و شهردار منطقه تاکید ویژه ای بر اتمام آن دارند.

وی با بیان اینکه پروژه بزرگراه یادگار امام (ره) با 2 نوع معارض مواجه است، عنوان کرد: یک بخش از معارضین این پروژه شخصی است که شامل چند مغازه سنگ بری می شود و در حال حاضر در مرحله اعمال ماده 9 است.

شهردار منطقه 9 افزود: بخش دیگر، معارضین نهادی هستند که شامل وزارت دفاع، ارتش و اموزش و پرورش می شود.

حسینی با بیان اینکه 70 درصد از معارض پروژه بزرگراه یادگار امام (ره) مربوط به پادگان جی است، عنوان کرد: بخش قابل توجه معارض این پروژه در داخل پادگان جی قرار دارد و ادامه محدوده عبور مسیر بزرگراه در این پادگان است.

وی با اشاره به توافقات میان شهرداری تهران و وزارت دفاع مبنی بر رفع معارض مربوط به پادگان جی گفت: شهرداری منطقه 9 پس از توافق، بلافاصله تجهیز کارگاه کرده و قرار است طی روزهای آینده عملیات اجرایی از ادامه بلوار استاد معین آغاز شود.

شهردار منطقه 9 در ادامه با بیان اینکه شروع رفع معارض در پادگان جی از ضلع شرقی پروژه بزگراه یادگار امام (ره) شروع می شود، افزود: علاوه بر این، حدود 30 تا 40 درصد از معارضین این پروژه مربوط به سازمان آموزش و پرورش و ارتش است که در این خصوص نیز مذاکراتی انجام شد.

حسینی تصریح کرد: مذاکره با این ارگان ها همچنان ادامه دارد و امیدواریم طی ماه های آتی شاهد حصول توافق باشیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر، کل پروژه حدود 15 درصد پیشرفت دارد و مدیریت شهری با حل مشکل معارضین درصدد است تا بی وقفه پروژه را به انجام برساند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: