جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 خرداد 1393     
اقدامات شرکت مترو تهران در ایام ارتحال امام(ره)

به گزارش شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: شرکت بهره برداری مترو تهران با اعزام قطارهای فوق العاده و بسیج تمام امکانات در ایام ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، به صورت رایگان به زائران حرم مطهر امام (ره) خدمات رسانی کرد.

 محسن نایبی افزود: این شرکت با بسیج همه امکانات از شب قبل از مراسم ارتحال سرویس دهی خود را برای جابجایی مسافران بین ایستگاه شهر ری تا ایستگاه حرم مطهر(خط 1) از ساعت 22:30 تا 5:30 با فاصله حرکت یک ساعت آغازو از ساعت 5:30 دقیقه صبح روز چهاردهم خردادماه نیز با کاهش سر فاصله حرکت قطارها در این ایستگاه‌ها به 4 دقیقه تلاش شد تا بهترین خدمات رسانی به زائران صورت گیرد.

 وی تصریح کرد:برای جابجایی راحت‌تر مسافران در ساعاتی که با ازدحام مسافر همراه بودیم، قطارهای فوق العاده نیز اعزام شد.

 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درادامه در خصوص اقدامات فرهنگی اجتماعی این شرکت در ایام ارتحال گفت: در ایستگاه‌های شاهد و حرم مطهرایستگاه صلواتی بر پا شد و توزیع محصولات فرهنگی به زائران صورت گرفت.

 همچنین به منظور آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با سبک و شیوه زندگی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان الگویی کامل نمایشگاه های عکس با موضوع زندگی به سبک روح ا...، نمایشگاه پوستر و معرفی کتابهای مرتبط با امام (ره) درایستگاه های مختلف برگزارشد.

 وی خاطرنشان کرد: اجرا سرود و تئاتر مجسمه با موضوع سیر مبارزاتی حضرت امام (ره)از دیگر برنامه‌های فرهنگی اجتماعی مترو در این ایام بود که با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبرو شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: