جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 مرداد 1394     
برای ملوان نه قرمز مهم است نه آبی

باشگاه خبرنگاران: حمید استیلی، سرمربی ملوان گفت: منصوریان از دوستان خوب و صمیمی من است، خوشحالم که تا به اینجا  موفق شده و امیدوارم به روند چند ساله او هستم.

وی در خصوص تیم ملوان اظهار داشت: شرایط روحی خوبی داریم و جلوی تیم استقلال اهواز نتایج خوبی گرفتیم و پنج موقعیت گلزنی داشتیم و بعد از آن دیدار یک روز ریکاوری داشتیم و سعی  در پوشش  دادن به نقاط ضعف تیم خود هستیم ما با شناخت نسبی  خوبی به میدان می‌رویم و امیدوارم با حمایت هواداران موفق شویم.

وی افزود: برای  تیم ملوان نه قرمز و نه آبی مهم است و امیدوار به دست آوردن امتیاز هستیم
استیلی ادامه داد: من از هفته سوم به این تیم اضافه شدم و جای خالی در لیست خود داریم ملوان احتیاج به زمان دارد  و بازیکنان جوان ما برای تیم خود استان هستند و اگر  موفق نشویم با این بازیکنان ادامه بدهیم بازیکنان  دیگری می‌گیریم ما در تیم خود بازیکنان با تجربه داریم و تلفیقی از جوانی و تجربه است و در بعضی از پست‌ها بازیکن خوب نداریم و یکی از مشکلات ما اقتصادی است که باعث جدایی امیر قلعه‌نویی از تیم ملوان‌ شد.

سرمربی تیم ملوان گفت: حامی مالی ما نتوانست  اول فصل به تعهدات مالی خود عمل کند.

 احمد دنیا مالی رئیس هیئت مدیره ملوان با من صحبت کرد و باعث شد من به تیم ملوان بیایم و همچنین هواداران  ملوان نقش مهمی در  این انتقال داشتند و با یکسری از بازیکنانی که قبلا با آنها کار کردم مثل حسین ماهینی‌ توانستند نتایج خوبی بگیرند .



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: