جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 مرداد 1394     
بررسی کارنامه سیاه خبرنگار فراری

راه دانا: نوشابه ‌امیری از فعالان ضدانقلابی که در سال 1382 به همراه همسرش به پاریس مهاجرت کرده جزو اعضای اصلی پروژه پلورالیسم رسانه‌ای محسوب می‌شود که تمام فعالیت‌هایش معطوف به براندازی نرم جمهوری اسلامی ایران شده ‌است..

نوشابه امیری که تحصیلاتش در رشته‌ روزنامه‌نگاری و جامعه‌شناسی بوده از سال1341 با رادیو همکاری داشته و ازسال 1350 نیز به روزنامه‌نگاری مشغول می‌شود.

امیری که یکی از فعال‌ترین عناصر ضدانقلاب در حوزه‌ی رسانه‌ای محسوب است، به همراه همسرش هوشنگ اسدی از اعضای موسس روزآنلاین می‌باشد، رسانه‌ای که با بودجه بنیادهای جاسوسی و حمایت‌های مالی کشور هلند و وزارت امور خارجه‌ی آن اداره می‌شود.

با توجه به تحصیلات و فعالیت‌های رسانه‌ای نوشابه امیری در صدا و سیما که بعدها به عنوان عضو شورای سردبیری نشریه‌ی فیلم انتخاب و پس از آن به عنوان دوبلور در صدا و سیما مشغول شد، گزینه‌ی بسیار خوبی برای فعالیت‌های رسانه‌ای اپوزسیون خارج ازکشور محسوب شده، به همین علت ابتدا توسط احسان نراقی به کارهای فرهنگی پرداخته و پس از آن به همکاری با رسانه‌های ضد انقلاب می‌پردازد.

 امیری به همراه مهاجرانی، مسعود‌ بهنود، نیک‌آهنگ‌کوثر و هوشنگ ‌اسدی و در چارچوب طرح فرح‌ کریمی برای راه‌اندازی سایت روزآنلاین فعالیت‌های خود را در این سایت آغاز می‌کند.

 نوشابه ‌امیری در صدر اقداماتش برای نشان دادن عنادش با جمهوری اسلامی ایران، وابستگی خود را به پروژه‌ی براندازی نرم که توسط فراریان خارج نشین متشکل از دو تیم اروپا و آمریکا و زیر نظر بنیادهایی همانند هیفوس، پروهلوتیا، تشکیلات خانه آزادی و... طراحی و اجرا می‌شود و تحت حمایت دولت‌های اروپایی و آمریکا قرار دارد به اثبات می‌رساند.

 او در ادامه‌ تلاش‌هایش به حمایت از بهائیت روی آورده و آن‌ها را هموطنانی می‌خواند که به اتهام مزدوری و جاسوسی مورد محاکمه قرار گرفته‌اند. امیری هم‌چنین منحرفین اخلاقی را شهروندانی معرفی می‌کند که حقوقشان تضییع شده و باید برای آن‌ها فکری کرد تا به حقشان برسند.

 امیری در تقدیر از گلشیفته فراهانی نیز می‌نویسد: "این روزها که گلشیفته فراهانی اولین گام را - اگرچه با هراس و در کمبود اعتماد به نفس، اما باامید و به یاری استعدادش- در راهی برمی‌دارد که بی شک، شکوفایی هنری او را در پیش دارد...".

 امیری به صورت رسمی یکی از اعضای هیئت مدیره‌ روزآنلاین محسوب می‌‌شود. این سایت که برای مدیریت انقلاب مخملی در ایران و توسط پول‌های دولت هلند جهت براندازی نرم در ایران طراحی شده و توطئه‌ی انقلاب مخملی را انکار کرده بود، آن را توهم دانسته و تنها راه‌ براندازی را از طریق ریخته شدن خون خوانده است!

امیری در ادامه‌ی پروژه براندازی نرم به حمایت دختر ژاک شیراک و دائو تراکسل از فتنه اشاره کرده و افتخار می‌کند که آن‌ها هم همراه با فتنه انگیزان خارج نشین شعار "رای منو پس بده" سر می‌دهند.

نوشابه ‌امیری که از طریق ابراهیم نبوی معروف به "داور" ارتباطش را با محافل جاسوسی غرب آشکار می‌کند، مهم‌ترین اقدام خود را پس از انتخابات سال1388 جذب روزنامه‌نگاران فراری قرار داده و در همین راستا به دعوت انجمن روزنامه‌نگاران دانمارک در جلسه‌ای که رئیس انجمن، ناشران و سردبیران آن حضور داشتند شرکت کرده و حمایت آن‌ها را برای فعالیت علیه جمهوری اسلامی ایران به دست می‌آورد و برای اداره‌ی انجمن روزنامه‌نگاران ایرانی در اروپا پول‌هایی را از دولت دانمارک دریافت می‌کند.

امیری که اهم فعالیت‌های خود را در قالب مباحث حقوق بشری، شایعه‌پردازی علیه امنیت ملی ایران و دعوت به خشونت و تبلیغ دیدگاه‌های سکولاریسم برای استحاله فرهنگی مردم ایران قرار داده و در این راستا با همکاری محافل صهیونیستی اقدام به جذب و آموزش افراد فراری جهت پروژه‌ی براندازی نرم جمهوری اسلامی ایران کرده است، تا به امروز از هیچ تلاشی برای نشان دادن عناد خود با ملت ایران فروگذار نکرده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: