جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 مرداد 1394     
استفاده آزمایشی از نمایشگرها در اتوبوس های واشنگتن

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل شهری واشنگتن به عنوان بخشی از تلاش خود برای ارتقای امنیت و ایمنی رانندگان و مسافران اتوبوس تصمیم دارد استفاده از مانیتورهای ویدئویی در اتوبوس های فعال را به عنوان مانعی برای فرار از پرداخت کرایه و حمله به رانندگان تست کند.

این اقدامی بخشی از تلاش هایی است که شامل اجرای برنامه دریافت کرایه با لباس شخصی، افسران پلیس راهنمایی و رانندگی با یونیفورم مخصوص، اقدامات آگاهی رسانی، نصب حائل های پلکسی گلاس برای محافظت از رانندگان و افزایش جریمه حمله به افراد می شود.

این نمایشگرهای ویدئویی به صورت آزمایشی در 22 اتوبوس نصب خواهند شد. این مانیتورها به مسافران اجازه می دهند فیلم هایی را که دوربین های امنیتی ضبط می کنند به صورت زنده مشاهده کنند. یک نمایشگر 8.4 اینچی بالای سر راننده نصب می شود و مسافران می توانند تصویر خود را در این مانیتور ببینند و یک نمایشگر 19 اینچی نیز پشت راننده و رو به مسافران نصب می شود که توسط 4 دوربین فضای داخل اتوبوس را نشان می دهد.

22 اتوبوس منتخب برای این طرح همگی در مسیر X2 هستند که در خیابان H Street از ابتدای Road to Gallery Place تا میدان Lafayette ادامه دارد. این مسیر بین شلوغ ترین خطوط قرار دارد و در هر هفته حدود 12180 مسافر دارد.

افزایش ماموران امنیتی و نمایشگرهای ویدئویی به افزایش ایمنی اتوبوس ها کمک خواهد کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: