جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 5 دی 1392     
پيشرفت 90درصدي عملیات احداث و بازسازي پياده‌روهاي خیابان امام خميني(ره)

به گزارش شهرداری نیوز ، عمليات احداث و مناسب سازي پياده روهاي خیابان امام خميني (ره) به روش خشكه چيني برگرفته از معماري و شهرسازي ايراني ، اسلامي با 90 درصد پيشرفت در حال اجراست و به زودی به پایان می رسد . 

فرامرز عظيمي شهردار منطقه10 با اعلام اين خبر گفت: همزمان با اجراي طرح تعريض خيابان امام خميني (ره)، از اوايل سال جاري تمهيدات و برنامه‌هاي لازم براي مناسب سازي محوطه و بهسازي معابر و حاشيه‌هاي خيابان امام خميني (ره) حد فاصل خیابان رودکی تا خیابان جیحون در دو ضلع شمال و جنوب در مسيري به طول 1150 متر شامل (عمليات عمراني زير سازي، جدول گذاري، هدايت و دفع آب‌هاي سطحي، پياده روسازي، احداث مسير دو چرخه، نهر سازي، روشنايي معابر، اجرای آسفالت مکانیزه و...) در دستور كار منطقه قرار گرفته و در دست اجراست.

عظیمی افزود :تاکنون 4900 متر مربع پیاده روسازی ، 2450 متر نهر و کانیو جانبی ، 3150 متر مربع فضای سبز ، 3500 متر تک جدول و پخش 6200 تن آسفالت انجام  شده است .

وي با اشاره به اتمام صد در صدی  فاز اول و دوم اين طرح و پیشرفت 70 درصدی فاز سه و 90درصدی فاز 4 افزود : به خواست خداوند متعال و همکاری ، صبر و بردباری مردم شریف ، این طرح هم اکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورن مساعد بودن شرایط جوی ،حداکثر تا یک ماه آینده به پایان می رسد

  

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: