جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 مرداد 1394     
مذاکره برای ساخت «پایتخت ۵»

فارس: احسانی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تقدیر از عوامل و قرعه کشی مخاطبان پیامکی سریال «پایتخت4» با اشاره به ادامه دار شدن سریال «پایتخت» گفت: هنوز زمان دقیق ساخت و حتی پخش سریال «پایتخت» مشخص نیست و هم اکنون در حال مذاکره برای طرح‌های موجود که قرار است در این سریال مطرح شود، هستیم.

وی در همین زمینه بیان کرد:مردم در مورد سریال پایتخت انتظار بیشتری از ما دارند چراکه آنها هر فصل از سریال‌ها را با فصل‌های قبلی آن قیاس می‌کنند.

احسانی ضمن اشاره به این طرح‌ها و اولویت نظر محمد سرافراز و پورمحمدی بیان کرد: هم من و هم آقای سرافراز و پورمحمدی بر این عقیده هستیم که برای شروع ساخت سری پنجم از این سریال می‌بایست ابتدا طرح پُر و پیمانی به دستمان برسد که جذابیت‌های فصل‌های قبلی را به همراه داشته باشد و مخاطب را دلزده نکند.

وی همچنین ضمن بیان سریال‌های در حال تولیدگفت: سریال «نفس گرم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و همچنین سریال «پشت بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی در حال تولید برای پخش از شبکه یک سیما هستند.

 

در حال حاضر برنامه جدید تحت عنوان «مثبت17» از هفته گذشته بروی آنتن شبکه یک سیما رفته است و همچنین مجله «اقتصاد 626» نیز از پانزده شهریور ماه پخش خواهد شد.  اشاره کنم. همچنین برنامه «صبح بخیر ایران» و «سیمای خانواده» نیز سری جدید پخش خود را آغاز خواهد کرد و در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران درباره ساخت سریال‌های ایام محرم و صفر گفت: در حال حاضر طرح‌ کلی برای ساخت سریال ده قسمتی را ارائه دادیم، اما هنوز مشخص و قطعی نیست که چه زمانی ساخت آن به ما ابلاغ خواهد شد.

احسانی افزود: به‌دلیل بازگشت گروه کودک و نوجوان به شبکه یک سیما طرح برنامه نوجوانان را در دستور کار داریم. به این دلیل که در نیم‌سال اول نتوانسته بودیم بودجه‌های لازم و امکانات اولیه را برای گروه کودک این شبکه فراهم کنیم، اما سعی کردیم تا به طریقی حتی با بازپخش سریال  برنامه‌های قدیمی این شبکه چراغ گروه کودک و نوجوان را بیشتر با کارهای تأمینی روشن نگه داریم و از این میان می‌توانم به بازپخش سریال‌های «دنیای شیرین دریا»، «دنیای شیرین» و «مجید دلبندم»اشاره کنم.باید بگویم که تعدادی برنامه‌ تولیدی در دست داریم که با آماده شدن مقدمات آن از شبکه یک سیما پخش خواهند شد.  

وی با اشاره به تقسیم کاری گروه کودک شبکه یک با شبکه‌های دو و کودک افزود: گروه کودک و نوجوان شبکه یک با ساختار و رویکرد جدید به گرایش نوجوانان به تولید برنامه‌ها می‌پردازد که در این میان تقسیم کاری با شبکه دو و شبکه کودک نیز داریم، اما از الان تصمیم داریم تا برنامه‌هایی با رویکرد نوجوانان از شبکه اول سیما بروی آنتن بریم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: