جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 مرداد 1394     
شرایط واگذاری شبکه تاکسی بی سیم به بخش خصوصی در حال بررسی است

به گزارش اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز، معاون برنامه‌ریزی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: شرایط واگذاری شبکه تاکسی بی سیم به بخش خصوصی در حال بررسی است و پس از دست یابی به نتایج نهایی می توان در این زمینه تصمیم گیری کرد.

سیدمهدی تقوی افزود: به منظور واگذاری شبکه تاکسی بی سیم سازمان به بخش خصوصی اطلاعات و آمار مربوط به 10شهر کشور که شبکه تاکسی بی سیم را به بخش خصوصی واگذار کرده اند، جمع آوری شده و در حال بررسی بیشتر می باشد.

وی با اشاره به اینکه تصدی گری شبکه تاکسی بی سیم هزینه های زیادی را به سازمان تحمیل می کند، اضافه کرد: سرانه ماهانه هر تاکسیران فعال در شبکه تاکسی بی سیم 20میلیون ریال است در حالی که درآمدزایی این شبکه برای سازمان به ازاء هر تاکسیران در هر ماه فقط10میلیون ریال میباشد.

معاون برنامه‌ریزی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: این آمارها نشان می دهد که تصدی گری شبکه تاکسی بی سیم توسط سازمان منطقی نیست و با واگذاری آن به بخش خصوصی ضمن ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان می توانیم بار مالی که به سازمان تحمیل می شود را کاهش دهیم.

تقوی تصریح کرد: شرایط واگذاری شبکه تاکسی بی سیم به بخش خصوصی در حال بررسی است و پس از دست یابی به نتایج نهایی می توان در این زمینه تصمیم گیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی مناسب می توان نه تنها برای این حوزه یارانه پرداخت نکرد بلکه می توان شبکه تاکسی بی سیم را به سوددهی رساند.

معاون برنامه‌ریزی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: یکی از اقداماتی بسیار مطلوبی که در یک ماه اخیر توسط معاونت اجرایی سازمان انجام شد، جایگزین کردن سیستم موبایل کنترل  به جای سیستم بی سیم است. که این امر مقدمه ای بر امر واگذاری خواهد بود.

تقوی یادآور شد: واگذاری شبکه تاکسی بیسیم میتواند موجبات افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان را نیز به همراه داشته باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: