جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 مرداد 1394     
تهران تا ۳ سال آینده ۲۰۰ ایستگاه مترو خواهد داشت

به گزارش شهرداری نیوز، شهردار تهران از افزایش تعداد ایستگاه های مترو در افق سه ساله خبر می دهد و می گوید: تلاش می کنیم تعداد ایستگاه های مترو پایتخت به عدد ۲۰۰ برسد.

محمدباقر قالیباف تاکید می کند؛ توسعه حمل و نقل عمومی باعث صرفه جویی های اقتصادی و سلامت جسمی و روحی شهروندان می شود. بخصوص صرفه جویی در وقت که قابل جبران نیست.

وی ادامه می دهد: در دنیا حتی در کشورهای پیشرفته که سرانه بالای درآمدی دارند و مردم در رفاه اقتصادی هستند، دولت در بحث حمل و نقل عمومی سوبسید می دهد و به شدت تلاش می کند این حمل و نقل عمومی را ارزان در اختیار مردم قرار دهد تا از هزینه های اضافه دیگر جلوگیری کند.

شهردار تهران  با بیان اینکه هزینه برای مترو یعنی صرفه جویی در اقتصاد کشور می گوید: هزینه برای مترو مصداق اقتصاد مقاومتی و تحقق عدالت اجتماعی است. توسعه حمل و نقل عمومی یعنی توجه به کرامت انسانی و مدیریت شهری تلاش می کند خطوط مترو را هر چه زودتر تکمیل کند.

قالیباف با اشاره به نقش دولت در توسعه مترو، نیز تاکید می کند: ما مشکلات دولت را درک می کنیم و متوجه آن هستیم و نمی خواهیم خواسته ای خارج از توان آنها را داشته باشیم اما دولت حداقل در تسهیل دریافت فاینانس ها به پروژه های شهری، ا را همراهی کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: