جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 مرداد 1394     
خروج تاکسی پیکان از ناوگان تاکسیرانی تهران تا پایان سال

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک سازمان شهرداری ها از خروج تاکسی پیکان از ناوگان تاکسیرانی تهران تا پایان سال خبر داد.

امیر جعفرپور با اشاره به اظهارنظرهایی در خصوص لغو بیمه تاکسیرانان گفت: متاسفانه در چند وقت اخیر به دلیل برخی از کمبودها تاکسیران ها همچون گذشته مورد حمایت قرار نگرفتند، اما با توجه به عزم دولت برای حمایت از این قشر در تلاش هستیم تا از طریق مذاکره مشکل موجود را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه موضوع خروج تاکسی های فرسوده از ناوگان تاکسیرانی همواره از دغدغه های دفتر حمل و نقل و ترافیک سازمان شهرداری هاست، اظهار داشت: تلاش ما این است تا از ظرفیت های ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مانند گذشته استفاده کنیم. در این مورد با بانک ها و ایران خودرو صحبت کرده ایم تا شهرهایی که دارای بضاعت و توانایی هستند قابلیت تامین ناوگان تاکسیرانی را به طور مستقل داشته باشند.

مدیر کل دفتر حمل و نقل و ترافیک سازمان شهرداری ها افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا پایان سال جاری تاکسی پیکان ها از ناوگان تاکسیرانی تهران خارج شوند.

 جعفرپور در پایان با اشاره به احتمال افزایش نرخ کرایه تاکسی ها به دنبال افزایش قیمت سوخت گفت: کرایه تاکسی ها قابل افزایش نیست چرا که سالانه تنها یک مرتبه قیمت افزایش پیدا می کند. البته ما امیدوار هستیم تا با اجرای بسته های حمایتی از جمله بیمه، کاستی های موجود را کمرنگ کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: