جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 خرداد 1393     
طرح ویژه ترافیکی هفته محیط زیست در خیابان‌های شریعتی و ولیعصر(عج)

به گزارش شهرداری نیوز،مدیر واحد محیط زیست و انرژی منطقه یک گفت: طرح ویژه ترافیکی به مناسبت هفته جهانی محیط زیست در دو محور خیابان ولیعصر(عج) و شریعتی در شمال تهران روز 18 خرداد ماه اجرا می‌شود.

آسیه اقدسی گفت: این طرح روز 18 خرداد ماه همزمان با روز بدون خودرو اجرا می‌شود که با توجه به آغاز هفته جهانی محیط زیست از 16 لغایت 23 خرداد ماه شهرداری تهران همانند سال‌های گذشته همگام با سایر نهادها در سطح بین‌المللی، برنامه‌های زیست محیطی خود را با شمار « محیط زیست شهر من پاینده باد با عزم من» برگزار می‌نماید.

 مدیر واحد محیط زیست منطقه یک تصریح کرد: یکشنبه 18 خرداد ماه در دومین روز این هفته که به نام روز بدون خودرو با شعار «هوای پاک شهر من در روز بدون خودرو» نامگذاری شده است، معاونت امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک با مشارکت معاونت حمل ونقل و ترافیک، پلیس راهور منطقه و ستاد محیط زیست و توسعه پایدار طرح ویژه ترافیکی هفته محیط زیست را در خیابان‌های شریعتی و ولیعصر(عج) برگزار می‌نماید.

وی اظهار داشت: مراسم اختتامیه این طرح روز یکشنبه از ساعت 8صبح در پایانه اتوبوسرانی تجریش باحضور مدیریت شهری منطقه یک، معاونین، مسئولین محیط زیست مناطق 22گانه، پلیس راهور و شهروندان با اجرای برنامه‌های آموزشی شاد و مسابقه شهروندا آغاز می‌شود.

پوریا محمدیان معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک در ادامه افزود: هدف از اجرای این طرح تسریع و روان سازی ترافیک در ساعت پیک ترافیکی در خیابان‌های ولیعصر(عج) و شریعتی در منطقه یک است و در این روز اعمال قانون متخلفین توسط پلیس راهور مستقر در معابر اجرا می‌شود تا تردد وسایل نقلیه روان و ایمن باشد.

وی خاطرنشان کرد: با ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی و تاکسیرانی منطقه هماهنگی‌های لازم انجام شده تا تردد وسایل نقلیه عمومی با رعایت کامل اصول ترافیکی انجام شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: