جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 مرداد 1394     
دادستان انتظامی قضات تغییر کرد

تسنیم: آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه با صدور حکمی محمد موحدی‌آزاد را به‌عنوان دادستان انتظامی قضات منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه، در حکم آملی‌لاریجانی خطاب به دادستان جدید انتظامی قضات که پیشتر سمت معاونت قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران را به‌ عهده داشت، آمده است: به موجب این حکم به سمت دادستان انتظامی قضات منصوب می‌شوید. امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم‌دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار دهید و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و مؤید باشید.

رئیس دستگاه قضا همچنین با صدور حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین احمد شفیعی دادستان سابق انتظامی قضات را به‌عنوان مشاور رئیس قوه‌قضاییه منصوب کرد. متن حکم آملی لاریجانی خطاب به شفیعی به این شرح است: به موجب این حکم به سمت مشاور رئیس قوه قضاییه منصوب می‌شوید. امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار دهید و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و مؤید باشید.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: