جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 مرداد 1394     
ناگفته‌های تصادف وحشتناک تنابنده

تسنیم: محمدرضا علیمردانی، بازیگر سریال «پایتخت 4» جزئیاتی از محبوب‌ترین سریال این سال‌های سینمای ایران بیان کرد.

علمیردانی درباره جذابیت سریال «پایتخت 4» گفت: این مجموعه، گروهی از متخصصین را دور هم جمع کرده تا با نمایش اتفاقاتی زیبا، دیدنی و خوشمزه حاصل کار را جذاب کند.متاسفانه،  آنجا جایی است که کمتر کسی فکر می‌کند که می‌شود از این قاعده خارج شده و براین اساس جرات می‌کند که به سراغ اتفاقات روز جامعه برود. مثلا بگوید این خانواده نباید که انواع واقسام مصیبت‌ها برسرش بیاید.

علیمردانی اضافه کرد: این نوع نگاه به زندگی مردم عادی با شهامت بود و واقعا محسن تنابنده در مقام نویسنده و شروع کننده و سیروس مقدم به عنوان پدر خوب و حمایت کننده گروه نقش بسیار خوبی را ایفا کردند تا کار به سرانجام منزل خود برسد.

بازیگر نقش "بائو" در سریال «پایتخت 4» گفت: تولید این مجموعه ساختار و چارچوب معین و مشخصی داشت و براین اساس پیش رفتیم و گروه تولید هرگز از آن چارچوب خارج نشد. این مجموعه با تمام نقص‌هایی که می تواند داشته باشد اما به همه ما کمک می‌کرد تا برای ورود به سری جدید سریال آماده شویم.

علیمردانی افزود: محسن تنابنده آنقدر جزئی‌نگر است که در جزییات فیلمنامه فوق العاده وارد می‌شد و باعث شد تا این کار به خوبی مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

وی درباره سختی‌های این سریال در ابتدا به حضور 35 نفر از عوامل آن و در دمای 90 درجه شرجی هوا اشاره کرد و گفت: تحمل یک ساعت چنین فضایی امکان‌پذیر نبود مگر اینکه باید عاشقش بود تا این کار به نتیجه برسد.

بازیگر سریال «پایتخت 4» در ادامه از حادثه وحشتناک تصادف گروه نویسندگان این سریال پرده برداشت و گفت: در طول فیلمبرداری و برای عبور از جاده‌ای،  دلیل عجله‌ای که به دلیل کم بودن زمان تولید این سریال وجود داشت؛ و خشایار الوند و تنابنده سعی می‌کردند در فاصله بین محل استراحت و لوکیشن درباره دیالوگ‌ها بحث کنند، در یک مسیر سربالایی که خودرو حتما باید دور می‌گرفت تنابنده در حال پیچیدن و گردش بود که در همین زمان بود که خودرویی با سرعت بالا و بصورت مستقیم و با شتاب زیاد به سمت جاده آمد که با ظاهر شدن یکباره خودرو، محسن تنابنده به ترمز کوبید و خدا رحم کرد تا آن خودرو با چندین سرنشین از چنین حادثه‌ای به خیر گذشت؛ و 22 ساعت کار این مشکلات رو هم دارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: