جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 مرداد 1394     
اعمال قانون 27 هزار وسیله نقلیه متخلف در مرداد ماه

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رئیس پلیس راه کشور از اعمال قانون 27 هزار وسیله نقلیه از ابتدای مرداد تاکنون خبر داد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه کشور اظهارکرد: از ابتدای مرداد تاکنون با 27 هزار وسیله نقلیه متخلف برخورد شد و تعدادی از این تخلفات به دلیل ارتکاب دو تخلف همزمان منجر به توقیف وسیله نقلیه شده است.

وی افزود:با توجه به افزایش تعداد خودرو شاهد افزایش تردد در مرحله دوم طرح تابستانه هستیم؛ضمن آنکه یک طرحی تحت عنوان کنترل تخلفات خودروبارها و اتوبوس ها در ماه جاری داشته ایم که در همین راستا در صورت نقص فنی ، نداشتن بارنامه ، حمل اضافه بار ، با رانندگان این دسته از وسایل حمل و نقل برخورد جدی خواهد شد و در صورت نیاز نسبت به توقیف این دسته از وسایل نقلیه اقدام می شود و در صورت توقیف اتوبوس ها شرکت های مسافربری موظفند تا سرویسی جهت جابه جایی مسافران در نظر بگیرند.

رئیس پلیس راه کشور در پایان با اشاره به این که جاده ها عموما شرایط خوبی دارند،گفت : به جز برخی نقاط که حادثه  و تصادف در آنجا بیشتر انجام رخ می دهد در اکثر جاده وضعیت ایمنی را داریم و در نقاط حادثه خیز نیز به دنبال اصلاح هندسی هستیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: