جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 مرداد 1394     
ایجاد یک هزار فضای پارک خودرو در محور 17 شهریور

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران از تکمیل طرح مطالعاتی راه اندازی پارکینگ در ضلع شمالی میدان امام حسین(ع) خبر داد و گفت: این پارکینگ در زمینی با وسعت 3 هزار مترمربع و در ده طبقه احداث می شود.

رضا قدیمی با تاکید بر اینکه مکان یابی این پارکنیگ در خیابان خواجه نصیرالدین طوسی انجام شده است، تصریح کرد: با راه اندازی این پارکینگ هزار فضای پارک خودرو در محور 17 شهریور در دسترس شهروندان قرار می گیرد.

وی با یادآوری اینکه پیشتر نیز یک پارکینگ در شمال میدان افتتاح شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه قرار است محور 17 شهریور به محور پوشاک و البسه گروه سنی نوجوانان بدل شود، در طراف میدان امام حسین(ع) فضاهای جای پارک برای شهروندان فراهم شده است.

قدیمی همچنین از راه اندازی یک پارکینگ دیگر در مرکز میدان 17 شهریور خبر داد و گفت: در نظر داریم یک شعبه از فروشگاه های زنجیره ای شهروند را در میدان امام حسین(ع) راه اندازی کنیم که در زیر این ساختمان نیز در چندین طبقه پارکینگ برای شهروندان ایجاد می شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران متراژ زمینی که برای فروشگاه های شهروند تملک شده است را 4 هزار مترمربع برآورد کرد و گفت: با راه اندازی این فضاهای جای پارک خودرو، امکان دسترسی آسان برای شهروندان فراهم می شود و به حداکثر ممکن افزایش می یابد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: