جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 مرداد 1394     
نظم اجتماعی ، ضرورت امروز رفتارهای ترافیکی است

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه دو تهران با اعلام اینکه  اجرای فاز دوم پروژه خط سفید در این منطقه پیشرفت 88 درصدی داشته است گفت: اصلاح تقاطع ها، نصب دوربین های ثبت تخلف، خط کشی معابر و ... از جمله اقدامات صورت گرفته در اجرای پروژه خط سفید در این منطقه به شمار می رود.

"عزیزاله نظری" در جلسه بررسی اجرای پروژه خط سفید که با حضور مسئولان منطقه ای برگزار شد تاکید کرد: ایجاد نظم اجتماعی در رفتارهای ترافیکی شهروندان ، امروز یکی از ضروریات جدی در شهر است که خوشبختانه با اجرای پروژه خط سفید بخشی از آن در حال تحقق است.

وی با بیان اینکه ترافیک در کنار آلودگی هوا به عنوان دو مشکل اصلی زندگی در تهران به شمار می رود، اظهارداشت: یکی از راهکارهای برون رفت از این دو مشکلی اساسی، نظم بخشیدن به رفتار های ترافیکی و آمد و شد های شهروندان است که می تواند بسیار موثر باشد.

شهردار منطقه دو تهران اظهارداشت: در سطح منطقه دو تهران با اجرای پروژه خط سفید در قالب کمپین آسمان آبی، زمین پاک توانسته ایم اثر بخشی مناسبی در رفتار های ترافیکی داشته باشیم.

نظری تصریح کرد: اجرای عملیات فیزیکی خط سفید در این منطقه جلو تر از برنامه پیش بینی شده انجام شده و در ماههای آینده و با تکمیل فاز دوم می تواند اصلاح بیشتری در ترافیک شهری ایجاد کند.

سرهنگ "حسنوند" رییس پلیس راهور منطقه دو تهران نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش شهرداری این منطقه در اجرای طرح خط سفید اظهارداشت: خوشبختانه از زمان اجرای طرح خط سفید شاهد اثرگذاری مناسب این طرح در ترافیک منطقه ای بوده ایم.

وی در همین زمینه به کاهش تصادفات و مشکلات ترافیکی منطقه در ماههای گذشته اشاره کرد و اظهارداشت: انتظار داریم آثار بیشتر طرح خط سفید را در شش ماه دوم سال که سنگینی بیشتر ترافیک را دنبال دارد، ببینیم.

رییس پلیس راهور منطقه دو تهران با ارایه پیشنهاد نصب دوربین های ثبت  تخلف در معابر منطقه تاکید کرد: نیاز داریم که با اجرای طرح خط سفید از بروز تخلفات حادثه ساز به خصوص سرعت و سبقت غیر مجاز بکاهیم که وجود دوربین های ثبت تخلف ، تاثیر بسزایی در این زمینه دارد.

در این جلسه گزارشی از روند اجرای پروژه خط سفید از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک ،معاونت اجتماعی و فرهنگی و اداره روابط عمومی  منطقه دو تهران ارایه شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: