جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 مرداد 1394     
بهره برداری از تقاطع غیر همسطح بزرگراه فتح با بلوار ایران خودرو تا پایان سال

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،شهردار منطقه 21 از بهره برداری از تقاطع غیر همسطح بزرگراه فتح با بلوار ایران خودرو تا پایان سال خبر داد.

جمال بافرانی ، با اشاره به پروژه های فرامنطقه ای منطقه 21 گفت: تقاطع بزرگراه فتح-بلوار ایران خودرو از جمله پروژه هایی است که بازتاب فرامنطقه ای دارند چراکه این محدوده در بحث حمل و نقل و ترافیک اهمیت فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی ها این پروژه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید، اذعان کرد: در حال حاضر در ابتدای کار این پروژه قرار داریم به طوریکه 15 درصد کار آغاز انجام شده است. همچنین فعالیت های کارگاهی این زیرگذر در حال انجام بوده چراکه فعالیت های ما جهادی است و نمی گذاریم زمان هدر رود. 

شهردار منطقه 21 در خصوص دستاورد احداث این تقاطع غیرهمسطح اظهار کرد: کاهش آلاینده های زیست محیطی، کاهش مصرف سوخت و همچنین کاهش زمان سفر از جمله دستاوردهای این پروژه است.

وی درباره محل احداث پروژه که در کیلومتر 12 بزرگراه فتح قرار دارد هم خاطر نشان کرد: طول پل حدود 46متر در شرق و 47 متر در غرب بوده و عرض پل در ضلع شمال 32 و در ضلع جنوب به دلیل اتصال به رمپ و لوپ به 37 متر می رسد. این در حالیست که مساحت کلی عرشه حدود 1308 مترمربع است. همچنین تعداد خطوط عبوری در باند شمالی و جنوبی زیر گذر مجموعا 8 خط و طول کل زیرگذر حدود 550 متر است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: