جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 مرداد 1394     
جنس پرسپولیس جور نیست

ایسنا: افشین پیروانی درباره‌ی وضعیت این روزهای پرسپولیس و شکست این تیم برابر سپاهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: همیشه ثبات در فوتبال نتیجه می‌دهد اما پرسپولیس در چند سال اخیر بارها مدیر و مربی عوض کرده که بعضی از آنها اصلا کار بلد نبودند.

وی ادامه داد: جنس پرسپولیس جور نیست. برانکو مربی بسیار خوبی است و من از او شناخت دارم اما ابزار خوبی در اختیار ندارد. مثلا 10 سال است که تیم مدافع چپ خوب ندارد. نمی‌دانم چرا همه مشکلات مملکت ما حل شده الا دفاع چپ پرسپولیس! تیم به بازیکنان رو به جلو نیاز دارد و مخصوصا بازیکنان خارجی تیم باید اینگونه باشند.

پیروانی افزود: به عنوان یک هوادار از مسئولان پرسپولیس می‌خواهم که همدلی بیشتری داشته باشند. اکنون سیگنال‌هایی که از درون تیم بیرون می‌آید خوب نیست. این گونه فقط هوادار است که لطمه می‌بیند.

وی درباره زمان حضور کارلوس کی‌روش در تمرینات تیم ملی و انتقاداتی که از او می‌شود هم گفت: فوتبال ما 2 ماه تعطیل بود و حالا هم تنها 2-3 هفته است که لیگ شروع شده است. یکی از مربیان ما انتقاد می‌کرد و می‌گفت که چرا کی‌روش سر تمرین تیمش نمی‌رود. آیا یواخیم لو مربی قهرمان جهان سر تمرین بایرن مونیخ می‌رود؟ یا مربیان دیگر این کار را می‌کنند؟

پیروانی ادامه داد: از اول قرار بود کی‌روش سوم شهریور بیاید و همان زمان هم می آید. انتقادها باید سازنده باشند اما کسانی هستند که به خود اجازه می‌دهند به سرمربی تیم ملی بی‌احترامی می‌کنند. متاسفانه در این میان نمایندگان مجلس هم به جای این که به مسائل کلان فکر کنند وارد جزئیات می‌شوند.

او افزود: این رفتار نمایندگان به خودشان و به فوتبال لطمه می‌زند. آنها باید جواب دهند که چرا بعد از 35 سال هنوز مصوب نکرده‌اند که پاداش المپیکی‌ها چقدر باشد نه این که وارد مسائل جزئی شوند. کی‌روش محبوب است و رفتار نمایندگان منتقد او که بیشتر به فکر انتخابات اسفند ماه مجلس هستند درست نیست!

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم به جام جهانی برویم باید جهانی فکر و عمل کنیم. تیم ملی زمین تمرین مناسب ندارد. بعد از کلی جستجو زمین دستگردی را پسندیدیم اما حالا سایپا و تیم ملی عراق خواسته‌اند که آنجا تمرین و بازی کنند. زمین کمپ تیم ملی بعد از 40 سال مانند آسفالت شده است. نمایندگان مجلس لطفا به این مسائل توجه کنند.

پیروانی افزود: چند روز دیگر در مقدماتی جام جهانی بازی داریم اما هنوز تکلیف اسپانسر پیراهن تیم ملی معلوم نیست. زمین تمرین و امکانات نداریم. برای بازی با ترکمنستان مجبور بودیم 600 کیلومتر راه را تا لب مرز طی کنیم اما اتوبوس خوب هم نداریم.

وی ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم که انتقاد باید با احترام و ادب همراه باشد. فردی که در یکی از تیم‌ها پست مهمی هم گرفته جایی گفته بود که کی‌روش را نمی‌شناسد! او یکی از 10-15 مربی برتر دنیاست و من می‌گویم که اگر برود تا 10 سال دیگر نمی‌توانیم مانند او را بیاوریم. من با 10 مربی برتر دنیا کار کرده‌ام و بهترین مدرک پرولایسنس را دارم اما هر روز از کی‌روش چیز جدیدی یاد می گیرم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: