جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 مرداد 1394     
افشاگری لدین درباره سران فتنه

تسنیم: سعدالله زارعی کار‌شناس مسائل سیاسی در گفت‌وگویی، درباره افشاگری جدید مایکل لدین مشاور سابق شورای امنیت ملی آمریکا اظهار داشت: ارتباط آمریکا و هیئت حاکمه این کشور با فتنه‌گران، یک موضوعی است که به دلیل کثرت اسناد و مدارک، بی‌نیاز از اطلاعات جدید است اما نکته قابل توجه این است که می‌توان بر مبنای این افشاگری برنامه‌های آینده آمریکایی‌ها را در خصوص تغییرات در ایران پیش بینی کرد.

وی ادامه داد: باید تاکید کنیم که ارتباط عوامل آمریکایی با فتنه‌گران محدود به سال ۸۸ یا ۸۷ نیست بلکه اسناد و مدارک نشان می دهد برنامه فتنه بزرگ۸۸ از آخرین سال‌های حیات پر برکت حضرت امام کلید خورده است.

این کار‌شناس مسائل سیاسی تصریح کرد: شخصیت‌هایی که از سال ۶۶ فعالیت خود را در جهت ایجاد مقدمات فتنه آغاز کرده بودند در نشریاتی مانند کیان خط فکری و انسجام نیروهای خود را کلید زدند و از همین رو شاهد هستیم که برنامه‌های آغازین فتنه در‌‌ همان سال‌ها شروع می‌شود. بعد‌ها همین افراد در فتنه ۸۸ اهداف تعیین شده را پیش بردند.

زارعی با بیان اینکه اهمیت افشاگری‌های مایکل لدین به اطلاعات داده شده نیست، تاکید کرد: به جای بررسی حرف‌های مایکل لدین باید پرسید که چرا این حرف‌ها در این مقطع زمانی مطرح شده است، در پاسخ باید گفت، مایکل‌لدین از نقشه راهی صحبت می‌کند که آمریکایی‌ها وعوامل فتنه تلاش می‌کنند یک تحول ماهیتی در انقلاب اسلامی پدید بیاورند و کاری که در سال ۸۸ نتوانستند دست بیابند را در سال ۹۴ انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی آمریکا ایجاد یک تغییر اساسی به وسیله انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در کشور است، آن‌ها می‌خواهند افرادی به مجلس راه یابند که اهداف آمریکا با قوت بیشتری در نظام جمهوری اسلامی پیش برود.

این کار‌شناس سیاسی در پایان گفت: ملت بیدار و همیشه در صحنه تمامی این برنامه‌های آمریکا را ناکام خواهند گذاشت و رویای آن‌ها را به خواب آشفته بدل خواهند کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: