جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 22 مرداد 1394     
ژکو رسما به رم پیوست

196702hp2.jpg

 

 

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه رم، باشگاه رم ایتالیا از نهایی شدن توافق با ادین ژکو مهاجم بوسنیایی منچستر سیتی خبر داد و اعلام کرد که این بازیکن فصل آینده با پیراهن جالوروسی به میدان خواهد رفت.

 

قرارداد ژکو با این تیم ایتالیایی یک ساله و به صورت قرضی است. انتقال این بازیکن بوسنیایی به رم 4 میلیون یورو هزینه به دنبال داشت البته این باشگاه ایتالیایی می‌تواند در پایان فصل ژکو را با یازده میلیون یورو به صورت نهایی خریداری کند.

 

ژکو چهار سال فصل در منچستر سیتی بازی می‌کرد. او در فصل 2012-2013 با 15 گلی که برای سیتی به ثمر رساند به عنوان بهترین گلزن فصل انتخاب شد. او دو قهرمانی را با فیروزه‌ای پوشان در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به دست آورد. ژکو 130 بار پیراهن سیتی را بر تن کرده و توانسته 50 گل برای این تیم به ثمر رساند.

 

این بازیکن بوسنیایی چاره ای جز جدایی از سیتی نداشت، چرا که این تیم در خط حمله خود با ترافیک بازیکن روبرو بود و با پیوستن رحیم استرلینگ به فیروزه‌ای پوشان شانس ژکو برای قرار گرفتن در ترکیب این تیم انگلیسی بسیار کمتر شد و به همین خاطر تصمیم گرفت که از سیتی جدا شود و حضور در رقابت‌های سری A را تجربه کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: