جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 خرداد 1393     
آخرین خبر از اکران «شهر موش‌ها 2»

مهر: منیژه حکمت کارگردان و تهیه‌کننده سینما درباره آخرین وضعیت اکران فیلم «شهر موش‌ها 2» گفت: همه شرایط برای اکران «شهر موش‌ها 2» مهیا و قرار است یک گروه بزرگ تبلیغاتی کار اجرایی اکران این فیلم را بر عهده بگیرد و فیلم قطعا عید فطر اکران خواهد شد.

حکمت با اشاره به اینکه «شهر موش‌ها 2» یک پروژه ملی است که باعث آشتی سه نسل مختلف در کنار هم خواهد شد و فیلمی متفاوت برای نسل جدید کودکان دیروز و امروز است، بیان کرد: تمامی نهادها و ارگان‌ها برای ایجاد فضای صمیمی برای اکران این فیلم اعلام آمادگی کردند و در کنار ما خواهند بود.

وی درباره بحث تبلیغات برای اکران این فیلم نیز توضیح داد: گروه بزرگی متشکل از دویست نفر به سرپرستی ابراهیم حقیقی کار تبلیغات این فیلم را از امروز آغاز کرده اند و در اولین گام تابلوهایی با عنوان «شهرموشها نزدیک است» به طور گسترده در تمام شهر تهران و شهرستان ها نصب خواهد شد.

تهیه‌کننده فیلم «شهر موش‌ها 2» خاطر نشان کرد: من به نمایندگی از این پروژه این قول را می دهم که همزمان با عید فطر در کنار خانواده های ایرانی خواهیم بود. پروژه «شهر موش‌ها 2» توانسته در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه برای بیش از 500 نفر اشتغال‌زایی کند و این یکی از مهمترین مسائل در تولید این فیلم سینمایی است.

وی در جواب به این سوال که آیا «شهر موش ها 2» در جشنواره فیلم کودک و نوجوان حضور پیدا می کند یا خیر؟ بیان کرد: اگر از ما دعوت کنند حتما در این جشنواره شرکت می کنیم. این فیلم یک اتفاق در بخش خصوصی است و امیدوارم دولت زحماتی را که بخش خصوصی برای این فیلم کشیده است، ببیند.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «شهر موش‌ها 2» از 5 مهر ماه سال 92 به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی مشترک منیژه حکمت و علی سرتیپی در چهار آشیانه هواپیما در بوستان ولایت آغاز شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: