جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 مرداد 1394     
تصادف مرگبار پراید با نیوجرسی

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز،سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگبار یک دستگاه پراید با نیوجرسی میانه جاده خبر داد.

سیدجلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 23:37 دیشب یک مورد حادثه خودرویی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان را به محل حادثه واقع در جاده ورامین، پل فیروز آباد اعزام کرد.

ملکی ادامه داد: پس از حضور آتش نشانان ایستگاه 86 در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری پراید با دو سرنشین در حال حرکت در جاده بود که ناگهان به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف و پس از برخورد با نیوجرسی‌های میانه جاده به حالت واژگون درآمده و متوقف شده است.

وی با بیان اینکه کابین خودرو کاملا در هم پیچیده و راننده و سرنشین آن که یک زن و مرد جوان بودند درون آن محسوب شده بودند اظهارکرد: آتش نشانان همزمان با قطع برق خودرو و ایمن سازی محل با استفاده از تجهیزات موجود اقدام به برش کابین خودرو کرده و هر دو فرد حادثه دیده را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی مرگ مرد 35 ساله را به علت شدت جراحات وارده تایید کرده و زن 30 ساله را نیز در حالی که دچار آسیب دیدگی شده بود به بیمارستان منتقل کردند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد گفت: عملیات آتش نشانان در ساعت 10 دقیقه بامداد به پایان رسید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: