جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 مرداد 1394     
می خواهم با استقلال قهرمان شوم

اما او کماکان از همان مواضع قبلی حرف می‌زند...
 
مثل اينكه بهرام افشارزاده حسابي از دست تو شاكي است.

بهتر است در اين‌باره حرف‌هايي را بزنم. ايشان مديرعامل استقلال هستند و برايشان احترام و ارزش زيادي قائل هستم. افشارزاده نفر اول باشگاه محسوب مي‌شود و من تا به حال با او مشكلي نداشته‌ام.
 
او گفته است نمي‌تواني بماني، برو به سلامت!

شايد ايشان حرف را به شخص ديگري گفته باشد، شايد اين پيغام به نظري‌جويباري بوده، چرا كه من فقط با او درباره قراردادم صحبت كردم. اين جمله‌اي را كه بيان كرديد، به طور مستقيم به من يا مدير برنامه‌هايم گفته نشده است.
 
به طور حتم جنجال‌هاي تو پيش از بازي با ملوان به گوش او رسيده است.

باور كنيد اتفاقاتي كه در هتل و پيش از بازي با ملوان مطرح شده، اصلاً به آن شكل نبوده و نمي‌دانم چرا يك دفعه همه گفتند داد و فرياد كرده‌ام و...
 
نظري‌جويباري در مصاحبه‌اي اين اتفاقات را تأييد كرده بود.

من در لابي هتل بودم و درست است اما نه ساكم را برداشتم كه اردو را ترك كنم و نه فرياد زدم. با آقايان نظري‌ و اميري حرف زديم.
 
اين ماجراي ماشين تو حسابي جنجال شده است.

موضوع خاصي نيست. نظري‌جويباري يك دوستي دارد كه نمايشگاهي است و به ايشان اعتماد داشته و روي حرفش حساب مي‌كند. قرار بود او چك خودش را بدهد و براي من ماشين بگيرد ولي با توجه به اينكه معلوم نيست اسپانسر پول بدهد يا نه، شايد اعتبار جويباري خراب شود و اين كار انجام نشد.
 
مي‌گويند سبك‌دست به تو گفت برو از دوستم ماشين بگير و به محل تمرين برو اما وقتي تو به نمايشگاه مورد نظر رفتي، او موبايلش را خاموش كرد.

من كاري با آقاي سبك‌دست ندارم و با باشگاه استقلال قرارداد بسته‌ام. آنچه در قرارداد من نوشته شده را طلب مي‌كنم نه چيزي بيشتر و نه چيزي كمتر. قراردادم، زبان باشگاه استقلال و من است. باشگاه استقلال بايد به تعهداتش عمل كند و اين يك قانون است. حالا من نمي‌دانم چرا همه روي من زوم كرده‌اند و منتظر كوچك‌ترين واكنش من هستند تا برايم حاشيه بسازند! بسياري از اتفاقات به بدترين شكل ممكن بزرگ‌نمايي شد.
 
خيلي‌ها اعتقاد داشتند نبايد جلوي ملوان بازي مي‌كردي.

چرا؟! اين نظر كادر فني بود كه فيكس نباشم و آنها بايد پاسخ بدهند. پرويز مظلومي سرمربي استقلال است و ما رابطه خوبي داريم. من با مظلومي كوچك‌ترين مشكلي ندارم و اميدوارم استقلال با او قهرمان شود.
 
استقلال را در اين دو بازي چطور ديدي؟

استقلال واقعاً فوتبال فوق‌العاده‌اي را به نمايش گذاشته و با اين روند و پتانسيل، قطعاً مدعي اول قهرماني در ليگ برتر است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: