جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 مرداد 1394     
مخازن پسماند منطقه 12 با استفاده از آخرین اطلاعات شناسنامه دار می شوند

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،در راستای اجرایی نمودن دستورات شهردار تهران در خصوص طرح انضباط اجتماعی در منطقه 12 نمایندگان سازمان مدیریت پسماند با همکاری  معاونت خدمات شهری این منطقه اجرای طرح کد گذاری مخازن را آغاز نمودند.

دکتر جعفری،مدیر عامل سازمان ضمن اعلام مطلب مذکور خاطر نشان کرد: این طرح که تا یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید؛شناسنامه کامل هر مخزن را در قالب یک کد بیان می نماید.

وی از لزوم استفاده از برچسب شناسایی برای کارگران خبر داد وافزود: در همین راستا مقرر شده که پیمانکاران مربوطه حداکثر ظرف یک ماه آینده نسبت به تکمیل اطلاعات کارگران وهمچنین فعالیتهای  لازم جهت اجرای طرح مذکور اقدام نمایند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند در ادامه از برگزاری جلسات با حضور نمایندگان معاونتهای سازمان مدیریت پسماند در محل دفتر مرکزی سازمان خبر داد و خاطر نشان کرد:در این جلسات ضمن مبادله آخرین اقدمات و برنامه های انجام شده، برنامه های آتی معاونتها جهت استفاده کامل از ظرفیتهای موجود در راستای اجرای طرح انضباط اجتماعی در منطقه 12 اعلام می گردد.

دکتر جعفری در انتها  با اشاره به فعالیتهای  زیست محیطی سازمان ازیک سال گذشته تا کنون در راستای کمپین آسمان آبی و زمین پاک اظهار داشت : هدف نهایی سازمان در طرح انضباط اجتماعی نیزارتقاء کیفیت زیست محیطی بوده و یکی از مسیرهای رسیدن به این هدف نیز اجرای بهینه تفکیک پسماند در مبدا توسط شهروندان می باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: