جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 مرداد 1394     
سرنشین پراید در آتش سوخت

ایرنا اظهار کرد: یکدستگاه خودروی پراید شامگاه یکشنبه در گردنه آورزمان واژگون سپس به دره 30 متری حاشیه جاده سقوط کرد.

وی اضافه کرد: در این سانحه دلخراش راننده 22 ساله خودرو به بیرون پرتاب شده و سرنشین 28 ساله آن نیز در خودرو گرفتار شد و در آتش سوخت.

وی بیان کرد: مسیر محل حادثه بسیار امن بوده بگونه ای که این جاده صاف و هموار و دارای شانه خاکی مناسب و حصار است که با تفاسیر می توان با اطمینان اعلام کرد عامل انسانی موجب بروز این سانحه شده است.

رییس پلیس راه همدان علت بروز این سانحه دلخراش را بی توجهی به جلو از سوی راننده پراید عنوان کرد.

شاکری اظهار کرد: بیشتر دارندگان وسایل نقلیه به علت رانندگی مستمر و تبدیل شدن رانندگی به امری عادی و روزمره از توجه و دقت کافی حین رانندگی برخوردار نبوده و این امر عاملی برای بروز سوانح ناگوار و جبران ناپذیر می شود.

وی با ذکر اینکه گردنه آورزمان از مسیرهای حادثه خیز همدان است تاکید کرد: با این وجود این سانحه در مسیری امن و دارای استانداردهای لازم ایمنی رخ داده است.

سرپرست فرمانداری نهاوند نیز پیشتر در شورای حمل و نقل و ترافیک این شهرستان از حادثه خیز بودن گردنه آورزمان خبر داده بود.

مهرداد نادری فر گفت: هر ساله حدود 19 درصد از مجموع تلفات سوانح جاده ای استان همدان در جاده نهاوند به آورزمان رخ می دهد که نشان دهنده حادثه خیز بودن این جاده است.

وی بیان کرد: 12 درصد سوانح رانندگی استان همدان در شهرستان نهاوند رخ می دهد و سال گذشته 23 نفر در سوانح برون شهری و پنج نفر در سوانح درون شهری جان باختند و 578 نفر نیز مجروح شدند.

نادری فر جاده آورزمان به نهاوند یکی از مسیرهای پرتردد نهاوند است ،گفت: ساماندهی این جاده از مطالبات دیرینه مردم این شهرستان است که بنا به دستور استاندار همدان بخشی از این جاده که در محدوده نهاوند قرار دارد تا پایان سالجاری چهار بانده شده و برای اجرایی شده این کار اعتبارات ویژه ای نیز منظور شده است.

وی خطاب به مسوولان راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر عملیات تعریض جاده و ترانشه برداری در این جاده انجام می شود اما علایم هشدار دهنده این مسیر بسیار محدود بوده که همین مساله زمینه ساز بروز سوانح رانندگی شده است.

سوانح رانندگی برون شهری در چهار ماه نخست سالجاری در استان همدان یک درصد کاهش یافته است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: