جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 مرداد 1394     
مدیر پروژه موتور سیکلت های برقی خبر داد:
تعداد 100 موتور سیکلت برقی در منطقه 12 توسط پلیس مورد آزمایش قرار می گیرد

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز، مدیر پروژه موتور سیکلت های برقی شهر تهران از واگذاری 3 هزار موتورسیکلت برقی خبر داد و گفت: در حال حاضر از این تعداد ،هزار موتور سیکلت به شرکت پست ، هزار عدد آن به پیک بادپا ،500 موتورسیکلت به اصناف و 500 عدد برای ارگان سپاه و بسیج در نظر گرفته شده است.

دکتر حسین افشین در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با اشاره به حمایت شهرداری اظهار داشت : در سال 94 حمایت تسهیلاتی شهرداری تهران از 10 هزار موتور سیکلت برقی تا حدود 6.5 میلیون تومان بدون سود در بسته حمایتی شهرداری قرار گرفت،البته این تسهیلات به شرکت ها داده نمی شود بلکه به شهروندان داده می شود .

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته به دلیل عدم امکان پلاک گذاری موتورسیکلت های برقی و ثبت سند آن ها حمایت تسهیلاتی شهرداری تهران نیز در این زمینه فراهم نگردید و صرفا شهرداری تهران به عنوان تسهیل گر است تا این تسهیلات به دست مصرف کننده تهرانی برسد.

وی در خصوص علت کندی طرح ورود موتورسیکلت های برقی در تهران افزود: علت اصلی کندی اجرای این طرح عمدتا از سوی شرکت های سازنده و وارد کننده است که مراحل استاندارد را طی نکرده بودند به همین جهت این شرکت ها مجوز وزارت صنعت و معدن را برای عرضه نداشته اند همچنین در صورت اخذ مجوز از وزارت صنعت ، سازمان محیط زیست و سازمان استاندارد موتورسیکلت های برقی برای پلاک گذاری به پلیس تحویل داده می شود .

مدیر پروژه موتور سیکلت های برقی شهر تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از شرکت های تولید کننده توانسته است مجوز لازم را کسب و موتور سیکلت ها را پلاک کند امیدواریم پلاک گذاری موتورسیکلت ها در مرداد ماه به پایان رسد.

وی در خصوص میزان متقاضیان موتورسیکلت های برقی گفت: طی اولین فراخوان انجام شده در سال گذشته حدود 3 هزار نفر برای دریافت این موتورسیکلت ها اقدام کرداند اما متاسفانه موتورسیکلتی برای ارائه به این افراد وجود نداشته است.

افشین در خاتمه تصریح کرد: همچنین اولین بار حدود 100 موتورسیکلت برقی به پلیس تحویل داده می شود که در منطقه 12 مورد آزمایش قرار میگیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: